Auto posiadam od 4 lat. W tym czasie zrobiłem:
• wymienione całe zawieszenie przód oraz tył (oprócz tylnych tulei): amortyzatory, sprężyny, łożyska McPhersona, wahacze, łączniki, gumy stabilizatora, drążki kierownicze,
• wymienione wszystkie poduszki silnika,
• wymienione sprzęgło wraz z półosiami,
• nowy akumulator,
• wymieniony rozrząd,
• nowe tłumiki wraz z plecionką,
• tarcze, klocki, świece, cewka,
• termostat wraz z obudową, zbiorniczek płynu chłodniczego,
• pompa paliwa,
• zaworek od zmiennych faz rozrządu,
• żarówki ksenonowe Osram (400 zł) – nie chińskie,
• regeneracja przednich sanek oraz zabezpieczenie tylnej belki.
- zaciski swieżo po regeneracji
Z rzeczy dodatkowych:
• dołożony Bluetooth do radia,
• auto po detailingu wraz z powłoką ceramiczną,
• oklejone przednie lampy folią PPF,
• dechroming,
• zmieniony grill na plaster miodu,
• koła zimowe 16” wraz z oponami (4-letnie),
• zmienione rolki na kierownicy (druk 3D),
• wykonana konserwacja podwozia.
Części, które były wymieniane, starałem się dobierać z wyższej półki – np. poduszki silnika są z Febiego, sprężyny KYB, termostat Mahle itd.
Autko ma wzorową kompresję jak na ten przebieg, trzyma moc i nigdy mnie nie zawiodło. Używam go do tej pory na co dzień.
Uważam, że samochód jest nietuzinkowy i niespotykany – taki egzemplarz jak mój, z tym wyposażeniem oraz pakietem OPC, to rzadkość. Wszystko jest oryginalne.