Witam serdecznie,
sprzedam swój samochód jakim jest Opel Astrą H GTC. Pierwsza rejestracja 2006. Produkcja 2005 albo 2006. Nie wiem.
Auto napędza włoski diesel 1.9 JTD w Oplu znany jako 1.9 CDTI. W przypadku mojego egzemplarza wersja Z19DTH - szesnastozaworowa głowica. Silnik Spięty jest z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów M32.
Auto sprzedaje jako uszkodzone - awaria sprzęgła. Silnik 100% sprawny. Auto odpala bez problemu więc Klient będzie mógł posłuchać silnika. DPF funkcjonuje idealnie - grubo ponad 1000km od regeneracji do regeneracji. To zasługa mojego stylu jazdy, tras oraz dbania o stan techniczny. Turbo po kontroli. Klapy wirowe idealne. Niedawno założony nowy kompresor klimy.
Do momentu awarii auto mechanicznie 100% sprawne.
Auto bogato wyposażone: skrętny xenon (awaria układu AFL :-( ), kolorowa navi, bluetooth, grzane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy adaptacyjne zawieszenie. Auto było oczkiem w głowie, stąd na serwisie nie oszczędzałem. Olej przeważnie wymieniany co ok 8,5-9 tyś kilometrów. Raz tylko zrobilem więcej - 10.400 km. (Mechanik Nie miał terminu, stąd przekroczyłem interwał)
Wybierając Olej postawiłem na ochronę silnika a nie oszczędność paliwa stąd auto zakasane zawsze było olejem 5W40. Najpierw Motul X-Clean 8100 a później LM Top Tec 4100. Na aucie komplet hamulców ATE. Przednie tarcze są nacinane - lepsze odprowadzenie poduszki gazowej i temperatury. W styczniu, czyli kilka tysięcy kilometrów temu założony komplet nowego rozrządu (posiadam fakturę). Jako dowód bogatej historii serwisowej - ksiazka serwisowa. Auto serwisowe w rękach mechanika które cwierc wieku pracował w ASO.
Będąc w trasie przez Niemcy tankowałem tylko na Aralu, a w Polsce lałem białą ropę (B0, liczba cetanowa 55, wskaznik CFPP -36*C). Dzieki regularnym wymianom oleju oraz tankowaniu białej ropy w PL lub niemieckiego paliwa silnik w świetnym stanie. Prosze wskazać inną astrę H zalewaną Ropą B0 ;)
Przebieg dla tego auta absolutnie nie stanowi problemu, silnik się dopiero dotarł ;) Ze względu na duże ilości kilometrów które robię po Niemczech nie mogę sobie pozwolic na awarię w trasie stąd tak pedantyczne dbanie. To mój kolejny opel z rzędu. Siedzę w marce kupę lat, wiem z czym to się je.
Wydaję zgodę dla Kupującego na oglądanie, sprawdzanie, przyglądanie się, zerkanie, kontrolę, podziwianie, lizanie, wąchanie, kontrole komputerowe czy sprawdzanie grubości lakieru - wszystko na jego koszt. Nie mam nic do ukrycia, można sprawdzać co się chce. Wszelkie koszty po stronie kupującego. Poza wadami opisanymi powyzej całe wyposażenie sprawne.
Jako człowiek pracujący nie zawsze mogę odebrać, jeśli zajdzie taka sytuacja postaram się oddzwonić tak szybko jak to możliwe. Auto do obejrzenia w Tczewie (83-110).
Na części nie sprzedaję.
Śmieszkom, żartownisiom, osobom z obywatelstwem spoza UE czy osobom bez gotówki dziękuję.
Przed głupimi telefonami o rdzę, rysę czy otarcie proszę wziąć poprawkę na wiek auta.
Po więcej informacji zachęcam do kontaktu telefonicznego/Sms/email.