Samochód w pełni sprawny, na tą chwilę nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego.
Posiadam go prawie 4 lata, w trakcie których zrobił u mnie bezawaryjnie i niezawodnie 50.000 km.
W trakcie tego okresu nie zdarzyła się choćby jedna sytuacja, w której Astra okazałaby się marudna - nie chciała odpalić, gdzieś dojechać, etc.
Zawsze dawała pewność, że wsiadam i jadę gdzie chcę, bez żadnego zająknięcia.
Samochód serwisowany jest regularnie, olej + komplet filtrów (oleju, powietrza, paliwa i kabinowy) wymieniane ZAWSZE co 10 tys. km.
Z ważniejszych serwisów (potwierdzone wpisami w książeczkę):
193.700 - wymiana dwumasy + sprzęgła
202.000 - regeneracja turbiny
209.600 - wymiana rozrządu (wraz z pompą wody)
215.000 - DPF off (usunięty), wyprogramowany z komputera (komputer nie próbuje go dopalać). Przy okazji lekko podniesiona została moc - do 147KM i 340 Nm (wykres z hamowni w zdjęciach), dzięki temu samochód trochę lepiej się odpycha
241.000 - czyszczenie EGR
Ostatnio:
07.2024 - przegląd klimy (odgrzybianie + uzupełnienie czynnika), klima sprawna, mrozi jak zła
249.700 - wymiana oleju + filtrów (oleju, powietrza, paliwa, kabinowy)
W międzyczasie wymienione klocki i tarcze (przód i tył), w ubiegłym roku wymieniłem też łączniki stabilizatorów (obie strony).
OC ważne do marca, PT do maja.
Wg mojej wiedzy samochód jest bezwypadkowy (potwierdza to historia dostępna w CEPiK, Astra od 2014 r. jest w kraju),
zderzaki noszą jednak minimalne ślady użytkowania. Poprzedni właściciel miał również jakąś obcierkę parkingową i któryś błotnik był lakierowany.
Samochód na oponach zimowych, dorzucam komplet opon letnich, które jeden sezon jeszcze objeżdżą.
W razie potrzeby jakieś dodatkowe zdjęcia mogę podesłać na maila.
Zapraszam do kontaktu.