Witam wszystkich zainteresowanych :)
Kilka słów o Astrze:
Dlaczego ją kupiłem:
1. Od pierwszego właściciela
2. Do końca serwisowana w ASO (mam wszystkie faktury) - po zakupie w lutym 2023 serwisowałem już u znajomego mechanika.
3. Była kolejnym samochodem w rodzinie – pani dojeżdżała do pracy kilkadziesiąt kilometrów dziennie więc przebieg zrobiony głównie na trasie – było widać, że siedzenia oprócz kierowcy nie były nawet używane.
4. Z polskiego salonu, więc udokumentowany przebieg.
5. Oryginalny fabryczny LPG - wzmocnione zawory, komputer widzi gaz (zasięg, spalanie). Widać poziom paliwa na głównym wskaźniku.
Dlaczego ją sprzedaję:
1. Ciągle zwiększa mi się ilość gadżetów (ponton z silnikiem spalinowym, SUPy, hulajnogi elektryczne i zwykłe, graty wędkarskie itp.) i stwierdziłem, że jednak potrzebuję brzydkiego ☹ kombi.
Dlaczego warto kupić:
1. Patrz punkt „Dlaczego ją kupiłem”.
2. Jest doinwestowana:
a. Piękne alufelgi FELGI 17' 5X105 PROLINE uważam, że jedne z najładniejszych, dlatego takie kupiłem :).
b. Wymienione całe oświetlenie wnętrza wraz z bagażnikiem i tablicą rejestracyjną. Oryginalne było ciemne i żółte na żarówkach żarowych bleee. Teraz jest LEDowe o odpowiedniej barwie.
a. Świetne żarówki Philips H7 PHILIPS DIAMOND VISION BIAŁE 5000K – po roku jedna się przepaliła, więc w lipcu 2024 wymieniłem obie. Bardzo ładne niebieskawe i jasne światło oryginały były żółte i nie pasowały do ładnych oryginalnych oplowskich LEDów świateł dziennych.
b. Hak demontowany z instalacją 13 PIN (jest przejściówka na 7PIN)
c. Bagażnik dachowy
d. Piękne dymne kierunkowskazy dynamiczne. Zostawiam dla kupującego oryginalne gdyby chciał wrócić do tych brzydkich :).
e. Dywaniki welurowe w kolorze stalowym – porządne grube, można czyścić na myjni ręcznej.
f. W lutym 2023 kupiłem nowe opony całoroczne Imperial 215/50/17 215/50R17 215/50 R17. We wrześniu 2024 przełożyłem tył na przód i wyważyłem i wymieniłem 3 czujniki ciśnienia (były już słabe baterie). Kupujący ma święty spokój z wymianą opon co pół roku, a oponki naprawdę dobrze trzymają się nawierzchni w każdych warunkach.
g. Nakrętki kute chrom Opel
c. Kilka miesięcy temu oddałem samochód do mechanika, żeby przygotował go na wiele lat bezproblemowej jazdy. Został wtedy m. innymi wymieniony rozrząd, łożysko w skrzyni biegów.
d. Naklejki - paski…. wiem, że kontrowersyjne, jednym się podoba innym nie. Mając pierwszy raz prywatny samochód (po 25 latach posiadania firmowych) postanowiłem się trochę pobawić i to jest tego efekt. Jak komuś się nie podoba to ściąga i ma wersję sprzed tego „tuningu”.
e. Zdjąłem napisy z tylnej klapy (tak mi się bardziej podoba) – ale oczywiście przekażę napisy i logo nowemu właścicielowi, więc można sobie ponownie przykleić.
Jakie minusy:
1. Firma w której pracowałem zakończyła swój żywot i nie mając koncepcji co będę robił dalej pomyślałem o przejściowej pracy w Bolt. I do tego (oprócz wykorzystania jako samochodu rodzinnego) miała służyć Astra. Ale…. przejeździłem na Bolt całe…. 7 dni i dostałem nową stacjonarną pracę. Widać ten epizod w historii pojazdu, ale po przebiegu widać też, że na tej taksówce to dużo nie pojeździłem
2. Poprzedni właściciel przetarł prawe tylne nadkole w garażu i to naprawił (mam zdjęcie zarysowania przed naprawą)
3. Gdy czekałem na wjazd do bramy, sąsiad przetarł mi tylni zderzak. Nic z blachy nie zostało dotknięte. Mam zdjęcia przed naprawą.
Poza tymi drobiazgami samochód jest bezwypadkowy.
Możemy oczywiście podjechać do wybranego punktu kontroli.