auto po kapitalnym remoncie: zrobione bez oszczędności/jak dla siebie, na pewno znajdziesz tańsze - ale nie w takim stanie, wszystkie przypadłości/zużycie dla progu 200tys - ogarnięte, doprowadzenie do takiego stanu kosztowało ok 35tysięcy
207tys, wymiana silnika na egz z przebiegiem 130tys, wymiana rozrządu, akumulatora,
180tys: wymiana osprzętu silnika po awarii pompy oleju, czyli pompa oleju, wtryskowa, wody, napinacze, turbosprężarka, klocki przód i tył, czujnik NOx,
auto krajowe przez cały czas eksploatacji serwisowane w ASO, dokumentacja psa.esa dla tego VINu do wglądu
wnętrze w stanie bardzo dobrym, powierzchnia lakiernicza z niewielkimi śladami - rysy/odpryski
byłem jedynym użytkownikiem - auto użytkowane w pracy z poszanowaniem do planowanego wykupu, bezwypadkowe, głównie/niemal w całości jeździło na długich autostradowych trasach
dodatkowo komplet opon zimowych