Samochód sprzedaję prywatnie. Jestem drugim właścicielem Astry J. Jest to ostatni rocznik produkcji tego modelu w kombi i z fabryczną instalacją gazową, a co za tym nowszej kupić się nie da. Bardzo fajnie wyposażona w przydatne usprawnienia m.in. regulację odcinka lędźwiowego w siedzeniu kierowcy, czujniki parkowania, tempomat i klimę automatyczną, dwustrefową. I do tego śmiesznie mały oryginalny przebieg. Samochody spoza Polski na 99% mają skręcone liczniki. Tu masz 100% gwarancję autentyczności przebiegu 88888 km. Na tą chwilę Astra nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Cena adekwatna do stanu i przebiegu podlega negocjacji, ale zachęcam do pozostania przy niej - siódemki przynoszą szczęście :)
Fabryczna instalacja ma ten plus, że w silniku były wzmacniane gniazda zaworowe, dzięki czemu silnik lepiej znosił spalanie gazu. Dzięki LPG koszty przejazdu tym samochodem są śmiesznie małe – w trasie spala jakieś 8-9 litrów gazu. W mieście będzie nieco więcej. Czyni to ten samochód bardziej ekonomicznym niż Corolla w hybrydzie (wiem, ba mam :). Obecnie można oczywiście kupić nowego Dustera z fabrycznym LPG, ale silnik jest tam trzycylindrowy i jakość materiałów bez porównania do Astry – o dynamice nie wspominając.
Astra J została zbudowana według starej szkoły konstrukcji samochodów: jest solidna i bez ekooszczędności. Kolejna Astra K jest już odchudzona, a silnik mało przyjazny dla LPG. Astra J jest całkiem komfortowa: ma bogate wyposażenie, bez zbędnych pikaczy i elektronicznych wyświetlaczy tylko piękne analogowe zegary. Nieźle wyciszona i z wygodnym zawieszeniem (znów lepiej niż w Corolli). Wsiadasz, odpalasz i jedziesz. W każdym nowym samochodzie zanim ruszysz trzeba najpierw powyłączać pikacze, aby nie oszaleć.
Sprzedawana przeze mnie Astra nie ma na karoserii grama rdzy. Z tego co mi wiadomo, to ten model jest ocynkowany. Podwozie również w bardzo dobrym stanie. Zawieszenie sprężyste, bez stuków i również nie wymaga żadnych napraw. Silnik w super stanie. Olej do niego wlewany jest raz w roku – przy wymianie. Chodzi równo i odpala bez problemowo. Pomaga w tym nowy akumulator założony w październiku 2024 r. (gwarancja). W listopadzie wymieniony zbiorniczek wyrównawczy z wężykami, a w grudniu świece. Jakiś 2 lata temu wymieniana była cewka zapłonowa i zrobione tylne hamulce z tarczami. Przednie wymienił poprzedni właściciel. Jak widać Opel serwisowany na bieżąco. Klima sprawna, również miała przegląd w 2024 r. Samochód miał dwie stłuczki. Pierwsza za poprzedniego właściciela. Wymieniona była kratka wlotu powietrza z przodu samochodu (jest faktura). Druga za mojej kadencji. Pani na Stopie uznała, że nie stanę i wjechała mi w zderzak, który pękł. Zderzak i klapę bagażnika wymieniłem na oryginalne nowe oplowskie części więc tanio nie było. Na szczęście miła Pani pokryła koszty ze swojego OC :)
Opel do obejrzenia w Bydgoszczy na parkingu przy ul. Bielickiej. Jest na oponach zimowych. W komplecie koło dojazdowe i oryginalny zestaw naprawczy. Samochód bardzo wdzięczny i dający dużo przyjemności z jazdy za nieduże pieniądze. Polecam.
PS. Oczywiście możliwy przegląd u dowolnie wybranego mechanika na terenie Bydgoszczy.