Na sprzedaż Opel Astra H z silnikiem 2.0 Turbo (200KM) z instalacją LPG – dynamiczny i zadbany od strony technicznej. Sprowadzony z Niemiec w 2020 roku, jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce.
Auto zawsze było na bieżąco serwisowane. Środek mimo upływu lat jest zadbany.
Przebieg 290000 km - 90% zrobionych przeze mnie 100tyś to przebieg autostradowy.
Po sprowadzeniu z niemiec okazało się, że uszczelka pod głowicą jest pęknięta - zrobiony remont całej góry silnika - bez wymiany panewek.
Niedługo później założona instalacja LPG.
Wszelkie serwisy typu olej/filtry i hamulce wymieniane na bieżąco - mam wyciągi z zakupów.
Był system IDS + tryb sport, ale zawieszenie zostało zmienione( czyt. niżej) a tryb SPORT dalej działa.
Dorzucam komplet opon letnich w b. dobrym stanie
Przegląd i OC do 10.2025
Auto jeździ na co dzień, sprzedaję z powodu zmiany na nowsze.
Wykonane naprawy:
- Remont silnika przy 190 tys. km
- Nowe sprzęgło z kołem dwumasowym i uszczelniaczami półosi - zrobione tylko 4 tyś km.
- Tuleje tylnej belki - zrobione może 2-3 tyś. km
- drążki, końcówki, łączniki stabilizatora - 2-3 tyś. Km
- Świeże świece NGK
- Moduł CIM - rozebrany i wyczyszczone styki
- Amortyzatory Meyle (komplet) - ok 10 tyś. Km
- Tylne hamulce - ok 10 tyś. Km
- Wymieniony wydech środkowy(nowy) oraz końcowy - oryginały GM
- 2 x wymieniony olej w skrzyni biegów
Wcześniejsze naprawy:
- Mocowania i łożyska amortyzatorów (lewa/prawa strona) - bolączka tego modelu
- Sprężyny Eibach Pro-kit z tyłu + nowe podkładki gumowe
- Sprężyny przednie zeszlifowane i pomalowane.
- Tuleje wahaczy ze sworzniami
- Cewka zapłonowa
- czujnik temp. cieczy chłodzącej
- Kilka razy wymieniana uszczelka pokrywy zaworów
Olej wymieniany co 10 tys. km. Instalacja LPG - ważna jeszcze 5 lat.
Dodatki:
- Wygłuszone w pełni drzwi przednie + głośniki na dystansach
- Częściowo wygłoszone drzwi tylne
- Na ten moment radio Alpine (mogę zostawić za dopłatą) + oryginalne radio CD 30 MP3
- Wymieniona antena
Uczciwie co jest do zrobienia:
- Lakier: do wymiany lewy błotnik, do malowania maska i dach (odchodzi lakier bezbarwny) oraz do poprawy drzwi kierowcy ( listwa od dołu )
- Pobór oleju: ok. 0,3–0,4L / 1000 km – prawdopodobnie do zrobienia uszczelniacze zaworowe, typowy objaw - lekka chmurka po dłuższym postoju na jałowym biegu.
- Klimatyzacja nie działa – nie była nabijana od skończenia czynnika
- Po czyszczeniu CIM trzeba skalibrować czujnik skrętu
Zapraszam do kontaktu, mogę wysłać więcej zdjęć i dokumentów. Oględziny możliwe po wcześniejszym umówieniu.