Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 1
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 2
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 3
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 4
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 5
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 6
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 7
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 8
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 9
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 10
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 11
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 12
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 13
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 14
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 15
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 16
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 17
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 18
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 19
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 20
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 21
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 22
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 23
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 24
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 25
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 26
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 27
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 28
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 29
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 30
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 31
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 32
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 33
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 34
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 35
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 36
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 37
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 38
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 39
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 40

1 / 41

Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 1
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 2
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 3
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 4
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 5
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 6
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 7
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 8
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 9
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 10
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 11
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 12
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 13
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 14
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 15
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 16
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 17
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 18
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 19
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 20
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 21
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 22
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 23
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 24
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 25
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 26
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 27
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 28
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 29
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 30
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 31
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 32
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 33
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 34
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 35
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 36
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 37
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 38
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 39
Opel Astra IV 1.7 CDTI Enjoy - 40

Najważniejsze

Przebieg

268 550 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 686 cm3

Moc

110 KM

Opis

LINK DO WSZYSTKICH ZDJĘC SAMOCHODU:


https://drive.google.com/drive/folders/1jGZTGyEiNO0uLMvuctmVc-phK7SKH1xD?usp=drive_link


Dzień dobry,


sprzedaję prywatnie używanego Opla Astrę J 1.7 CDTI 110KM.


Jestem pierwszym właścicielem pojazdu w Polsce, od stycznia 2020 roku.


Samochód został zarejestrowany przy przebiegu 165175 km (przy zakupie, sprawdzałem raporty AUTO DNA/Car Vertical, nic nie było podejrzanego).


Auto przeze mnie było używane najpierw w rodzinie 2+1, obecnie 2+2.

Większość użytkowania auta to trasa - można podzielić jako 70% trasa, 30% miasto.


Samochodem przejechałem ponad 103000 KM i przebieg w najbliższym czasie będzie tylko się zwiększać.


Auto stoi na alufelgach wraz z nowymi oponami letnimi Yokohama BluEarth GT AE51 zakupionymi w minione lato.

Dorzucam drugi komplet felg stalowych wraz z oponami zimowymi. Również na stanie jest dojazdówka, nie użyta nigdy.


Auto jest raczej średniego wyposażenie - manualna klima, system start-stop, tempomat manualny, kierownica wielofunkcyjna, cudowny "korbotronic", czyli manualne rączki otwierania szyb w tylnych drzwiach, skrzynia M32 (o dziwo odpukać, nie spotkałem się z problemami z nią), światła dzienne załączające się przy odpaleniu samochodu, czujniki parkowania, które można wyłączyć.


Astra ma również wykonany w warunkach domowych pewien system antykradzieżowy, patent pokażę przy oględzinach.


Do samochodu również jest zrobiona instalacja haka - nie jest ona wbita w dowód rejestracyjny. Oczywiście jestem w posiadaniu haka


OC ważne do 03.02.2026

Przegląd ważny do 12.2025


Teraz o historii głowicy:


Przy przebiegu 183000 KM padła niestety głowica - została ona w pełni zregenerowana w firmie Moto-Szlif w Elblągu.


Od momentu regeneracji głowicy - obroty silnika są o ok. 100 rpm większe (średnio 1000 rpm) + świeci się Check Engine (błąd wskazuje na czujnik temperatury spalin, który został wymieniony ok. 2 lata temu). Sprawdzony został prąd, został zregenerowany alternator (szczotki + regulator), jednak błąd pozostał.


Co ciekawe - jeśli jest patelnia - 20+ stopni na dworze, obroty potrafią wskoczyć w klasyczne 900RPM


Prawdopodobnie przyczyną jest to, iż Astra J przy regeneracji głowicy, całkowicie się "rozstraja" i trzeba zaprogramować dawkę paliwa + czujniki na nowo. W minionym tygodniu sprawdziłem koszty u lokalnego elektryka samochodowego. Jeśli wszystkie czujniki są do programowania - koszt to ok. 400 PLN. W takiej sytuacji, Check Engine powinien również zniknąć.


Z innych napraw oprócz głowicy:


* łożyska przód

* łączniki stabilizatora przód

* 1x komplet klocków hamulcowych

* linki hamulca ręcznego

* czujnik wału rozrządu

* wielokrotnie żarówki :)

* sprężyna tył - zeszły tydzień

* wąż chłodnicy lewy + wymiana płynu chłodniczego- zeszły tydzień

* tarcze + klocki tył - zeszły tydzień


W minionym tygodniu został również wymieniony komplet filtrów + olej (zawsze używam GM DEXOS 2 5W30). Oleje wymieniam maksymalnie do 10000 KM


Rozrząd był wymieniany zaraz po regeneracji głowicy + drugi raz przy przebiegu 236000 KM (ponad 30000 KM temu).


Sprawy lakieru:


* lakier ma liczne ślady parkingówek pod blokiem/sklepami

* pojawiają się małe ogniska rdzy (lokalizowałem, są to wielkości "kropki")

* auto niedawno uczestniczyło w stłuczce - to za dużo powiedziane - kobieta o minimalnej prędkości wjechała nam w tylni zderzak. Zderzak jest do klejenia i malowania.

* na przednim prawym zderzaku jest obtarcie, o którego pochodzeniu nie mam pojęcia


W ostatnim okresie zlokalizowałem wyciek oleju - nie miał on zbyt wpływu na poziom oleju.


Bolączki tego auta:


* wcześniej wspomniany Check Engine - wg mnie związany z tymi wyższymi obrotami

* wyższe obroty - prawdopodobnie wgranie poprawnej dawki paliwa załatwi sprawę

* jak to w Oplu - mogą pojawić się gdzieś wycieki oleju, na ten moment nic nie zauważyłem.

* częste wypalanie się DPF - Astra jest głównie w trasie, ale czasami musi się po mieście poruszać. Być może też ma to związek z większą dawką paliwa, która obecnie jest, trudno mi powiedzieć.

* sprawy lakiernicze, które wymagają naprawy


Autem robiłem średnio ponad 20000 KM rocznie (przebieg dalej rośnie). Gdyby nie to, iż potrzebuję większego auta, zostałbym z Astrą. Wg mnie jest to idealne auto na poruszanie się w dalszych odległościach.


Najdalej samochód był na Podlasiu oraz w Tatrach. Regularnie samochód robi trasy z Kwidzyna do Gdańska oraz Bydgoszczy.


Przy prędkości 140 KM/H, obroty na 6 biegu to około 2100 RPM. Poezja.


Sprzedaję ten samochód tylko z tego względu, iż rodziną 2+2 powoli zaczynamy się nie mieścić w nim. Potrzebujemy większej przestrzeni bagażowej. Gdyby była to wersja kombi - zostałaby ze mną do końca :)


Rozstanie z Astrą nie należy do najłatwiejszych, mimo obecnych bolączek, jest to auto, w które włożyłem najmniej finansów + mam same dobre wspomnienia.


Jeśli następny właściciel zainwestuje pewne środki finansowe w naprawienie bolączek + wypranie auta w środku (sprzątam auto na prywatnym podwórku, ogólnodostępnymi środkami czyszczącymi), będzie się cieszyć autem przez najbliższe lata


Nie mam nic do ukrycia w kwestii samochodu. Wystawiam go obecnie w takiej konfiguracji, z jego bolączkami.

Jeśli nie będzie zainteresowania zakupem do początku maja, będę próbować doprowadzić auto do stanu perfekcyjnego i wtedy cena będzie raczej mniej ruchoma.


Oczywiście zgadzam się na oglądanie samochodu w dowolnie wybranym warsztacie, przez dowolnego specjalistę od weryfikacji aut, od największej do najmniejszej śrubki. Nie mam nic do ukrycia, jeśli coś zostanie potencjalnie "odkryte", jestem w stanie o tym dyskutować.


Przygotowałem blisko 90 zdjęć aby przedstawić stan samochodu jak najbardziej jest to możliwe. Link do zdjęć jest na samej górze.


Jestem otwarty zarówno na osoby prywatne jak i osoby profesjonalnie zajmujące sie sprzedażą aut. Z racji stanu, jestem skłonny do negocjacji (w granicach rozsądku).


Chciałbym aby ogłoszenie było prawdziwe i przedstawiające sytuacje.

Proszę się kontaktować ze mną w godzinach 8-20. Jeśli nie odbieram telefonu, proszę o SMS.

 

15 kwietnia 2025 9:30

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Wersja

IV 1.7 CDTI Enjoy

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

J (2009-2019)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

15000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store