Silnik 1.7 cdti - 110 KM [spełnia normę Euro5a] z bezawaryjną skrzynią biegów Manual o bardzo dobrej dynamice i niskich kosztach eksploatacji. W trasie spokojnie można uzyskać spalanie ok.5 litrów na 100km. Autostrada, miasto - to 6-7 litrów. Średnio mi wychodzi 6.4 litra na 100km.
Samochód zarejestrowany w Polsce, sprawny, w ciągłej eksploatacji. Świeżo wykupione OC, przegląd do 21.03.2025 r.
Astra z oryginalnym, udokumentowanym przebiegiem 225 tys. km - do potwierdzenia w ASO. Przy 217 tkm wymienione olej i filtr, przy 147 tkm rozrząd. W międzyczasie wymienione opony i akumulator. Serwisowany głównie w ASO - w ostatnich latach Opel-Szpot i w niezależnym warsztacie.
Aktualnie w samochodzie słychać dwumasę - niebawem pewnie będzie trzeba wynienić, ale sprzęgło działa prawidłowo, spokojnie można jechać - podczas jazdy nie ma żadnych niepokojących dźwięków, samochód normalnie rusza, jedzie, przyspiesza - żadnych zgrzytów itp... - tylko na postoju, podczas wciskania sprzęgła słychać takie terkotanie.
Samochód z polskiego salonu - użytkujemy go 3 rok- kupiłem w 2022, zarejestrowany na osobę prywatną.
Dynamiczny, wygodny i ekonomiczny. Design – jak widać na zdjęciach – ponadczasowy… kupiłem jako bezwypadkowy i nie mam uwag co do stanu. Są ślady szkód parkingowych / obcierek, ale nie jestem detalistą/ profesjonalistą - nie mierzyłem czujnikami lakieru - nie naprawiałem, żeby ktoś mi nie zarzucał...
Wyposażenie dość bogate – głupio pisać o abs, elektr. szybach czy lusterkach, ale z dodatków, które mnie przekonały do zakupu tego konkretnie egzemplarza, zwróciłbym uwagę m.in. na klimatyzację, manualną skrzynię (6 biegów), tempomat, czujniki parkowania itp. Duży bagażnik, składane fotele, wygodna pozycja za kierownicą i dużo miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie.... Mi do szczęścia to w zupełności wystarczyło.
A do tego salon Polska i gwarancja przebiegu... Samochód w dość ciekawym kolorze Waterworld (niebieska perła/ granatowy metalic).
Zdjęcia REAL - bez retuszu, jak widać na karoserii są drobne obcierki, rysy wynikające z eksploatacji samochodu (niestety parkując przy galeriach handlowych trochę nam się oberwało) - nie naprawiałem bo i tak później nikt nie przyznaje się do winy i wściekałbym się gdyby ktoś zrobiłby mi to ponownie... Myślę, że część można spolerować, mam jeszcze od poprzedniego właściciela farbę na zaprawki, ale nie miałem potrzeby jej użyć.
Umowę spisujemy u mnie w domu (a nie jak w przypadku zakupu od handlarza - na stacji benzynowej), bez ryzyka zakupu auta z cofniętym przebiegiem, jak w przypadku aut sprowadzonych z zagranicy na umowę in-blanco, do opłat albo z umową niby wcześniej podpisaną przez zagranicznego właściciela – nie muszę chyba nikogo uświadamiać, że w przypadku jakichkolwiek problemów handlarz od wszystkiego umywa ręce i znika.
Samochód jest zarejestrowany na mnie, opłacony, ma ważny przegląd techniczny i nowe ubezpiecznie . Mam 2 kluczyki, kartę pojazdu i wszystkie dokumenty, fakturę zakupu, faktury z serwisów itp. Wyrażam zgodę na sprawdzenie samochodu w dowolnym warsztacie czy stacji diagnostycznej.
Handlarzom za nierozsądne oferty z góry bardzo dziękuję – nie jestem zmuszony do sprzedaży, nie potrzebuję pilnie gotówki itp, więc szanujmy swój czas. Proszę o kontakt osoby, które rzeczywiście są zainteresowane zakupem dobrego samochodu, z pewną historią, który sprawdzi się na wielu trasach. Możliwa zamiana na motocykl - dopłata możliwa w obie strony... Jeśli nie mogę odebrać proszę o SMS albo wiadomość [...] - na pewno odpowiem.
Zapraszam na jazdę próbną w Poznaniu , rejon Wilczak/ Winogrady, ale pracuję w centrum także jakby co, w miarę możliwości mogę też dojechać. Pozdrawiam, Robert
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.