Dzień dobry.
Mam do sprzedania Opla Astrę J OPC 2.0 turbo 280KM Start/Stop Euro 6 z 22.03.2017 roku
Wyposażony w drugi komplet zimowych kół 20 cali. System IPF EDS umożliwiający dowolne konfigurowanie 280/315KM, twardości zawieszenia i reakcji pedału gazu kontrolowany guzikami na desce rozdzielczej. Cena w ogłoszeniu obejmuje te dodatki i kilka części zamiennych sporej wartości. Na dole cena bez tych dodatków.
Samochód kupiony przeze mnie w salonie Opla w Berlinie www.kadea.berlin w marcu 2018 roku z przebiegiem 2900km. Nie było wtedy dostępnych takich aut w Polsce, więc pojechałem kupić do Berlina.
Warto zaznaczyć, że jest to samochód po lifcie, więc ma fabrycznie poprawiony problem 2 biegu i ogólnie skrzyni biegów. Skrzynia różni się wybierakiem od przed liftu. To dość istotna informacja dla osób, które szukają OPC, a nie chcą mieć problemów.
Samochód był leasingowany zwrotnie i jestem jego pierwszym właścicielem.
Auto było serwisowane na wyrost, w sensie, oleje w silniku oraz w skrzyni biegów raz w roku, ale nigdy nie zrobiło na oleju więcej niż 12 tys km, a zazwyczaj poniżej 10tys. Olej w skrzyni biegów wymieniany co roku na Revanol LS lub Millers LS.
Samochód jest bardzo dobrze utrzymany. Samochód nie był używany w żadnych wyścigach itp. Samochód ma maksymalne wyposażenie poza pakietem aero.
wyposażony jest w:
- Fabryczna Szpera LSD Drexler.
- Elektroniczne zawieszenie Flexdrive
- Podgrzewane siedzenia i kierownicę
- Elektryczne pompowane boczki i plecy siedzeń
- Reflektory xenon, które prowadzą po zakrętach AFL+
- Rozpoznawanie znaków drogowych
- Tempomat, ogranicznik prędkości
- Bluetooth , USB , Cyfrowe radio DAB
- Navi 950 Infinity z subwooferem pod regulowaną podłogą bagażnika
- Dodatkowy system audio, oparty na dodatkowym wzmacniaczu JBL, dodatkowym subwooferze w bagażniku, procesor DSP DEQ-1000A2 Pioneer. Mogę zdemontować jeżeli ktoś chce serię. Fabryczne zabezpieczenie folią fragmentów błotników, drzwi i tylnego zderzaka w miejscach newralgicznych, gdzie dochodzi do uderzenia piasku czy kamieni.
Oraz wiele innych opcji.
Z rzeczy, które zostały zmodyfikowane, to:
Po zakończeniu przedłużonej gwarancji w 2022 Samochód miał wgrany program podnoszący bezpiecznie moc silnika do 315 KM Niemieckiej firmy EDS Motorsport Stage 1, specjalizującej się w Oplach OPC. Firma posiada TUV. Uznałem, że to najlepsze i najbezpieczniejsze dostępne na rynku rozwiązanie niewielkiego podniesienia mocy. Proszę sprawdzić w internecie, to najbardziej doświadczony i znany tuner Opla w Niemczech. Jest na to oczywiście niemiecka faktura. Nigdy nie było z tym problemu. W każdej chwili można zmienić oprogramowanie na oryginalne, lub wybrać jedną z opcji ustawień reakcji pedału przyspieszenia i twardości zawieszenia, lub mocy pod guzikami Sport i OPC na desce rozdzielczej.
Info w linku:
https://www.eds-motorsport.de/product_info.php?info=p3792_opel-astra-j-2-0-opc-turbo--phase-1-a20nft--b20nft.html
Samochód jeździ obłędnie i daje masę radości szczególnie poza miastem. Osiągi porównywalne z Megane 4 RS Trophy.
Wnętrze – flokowany daszek zegarów i plastik konsoli środkowej - jak widać na fotografiach, ale elementy oryginalne dodaję do samochodu.
Samochód jest po serwisie olejowym w dniu 28.10.2024 – olej Millers EE 5w30 i klocki Brembo przód.
Tarcze hamulcowe były wymieniane przy przebiegu 58530km. (15 tys km temu więc na kolejne 45 tysięcy będzie spokój - to istotne bo tarcze są drogie 3500 zł.)
W samochodzie jest, niestety, urwana rączka podnoszenia fotela po stronie pasażera, ale ponieważ nie goszczę nikogo na tylnej kanapie zbyt często, to tego nie naprawiłem – nie mam na to cierpliwości, a serwis się nie podejmuje takich napraw - jak komuś przeszkadza, to musi to sobie naprawić. Mam tutorial, mogę udostępnić.
Samochód miał w salonie w Niemczech polakierowany lewy przedni błotnik z powodu - jak mi powiedziano - głębokiej rysy. Kupiłem samochód naprawiony w salonie. Załączam zdjęcia z ogłoszenia i z dnia zakupu w Berlinie.
Przedni zderzak miałem lakierować z opwodu odprysków, ale postanowiłem coś samemu z tym zrobić zanim oddam do lakiernika i wyszło całkiem dobrze, poza tym, że ma mało widoczne przetarcie lakieru, niestety za bardzo wypolerowałem rant i uszkodziłem kolor bazowy. Uszkodzeń właściwie nie widać, koszt profesjonalnego pomalowania zderzaka to max 1500zł, ale sobie odpuściłem, bo wygląda dobrze i mnie nie denerwuje mimo że jestem dość pedantyczny jeżeli chodzi o stan lakieru..
Konfiguracja nowego samochodu była na poziomie 180 tys zł w 2017 roku.
https://youtu.be/46s4xUBsbaA film z drona.
https://youtu.be/9A0o_NqUk1w film dookoła auta.
Do samochodu dodaję
Zimowe koła 20 cali wartości 4000zł. Są na zdjęciach i obecnie zamontowane na samochodzie.
System IPF do wgrywania programu zwiększającego moc. (Wartość - 3100zł)
Progi nowe Aero, bez zaślepek – kupione by je zamontować, ale porzuciłem ten pomysł.
Dla kupująceo jeszcze niespodzianka w gratisie ;)
Cena bez kół zimowych, IPF do programowania samochodu z firmy EDS, Progów Aero do lakieru bez zaślepek i innych gadżetów które miały być w gratisie (nowe wkładki chromowane zderzaka przedniego wartości 800 zł, zapasowego amortyzatora LP IDS - (wymieniony w trakcie szukania stukania w zawieszeniu), zapasowej poduszki skrzyni biegów - nie wymienionej, bo stukanie się znalazło. 79.000zł. Targujemy się po oględzinach samochodu.