Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 1
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 2
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 3
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 4
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 5
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 6
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 7
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 8
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 9
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 10
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 11
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 12

1 / 13

Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 1
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 2
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 3
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 4
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 5
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 6
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 7
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 8
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 9
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 10
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 11
Opel Astra IV GTC OPC EU6 - 12

Najważniejsze

Przebieg

72 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

280 KM

Opis

Dzień dobry.

Mam do sprzedania Opla Astrę J OPC 2.0 turbo 280KM Start/Stop Euro 6 z 22.03.2017 roku

Wyposażony w drugi komplet zimowych kół 20 cali. System IPF EDS umożliwiający dowolne konfigurowanie 280/315KM, twardości zawieszenia i reakcji pedału gazu kontrolowany guzikami na desce rozdzielczej. Cena w ogłoszeniu obejmuje te dodatki i kilka części zamiennych sporej wartości. Na dole cena bez tych dodatków.

Samochód kupiony przeze mnie w salonie Opla w Berlinie www.kadea.berlin w marcu 2018 roku z przebiegiem 2900km. Nie było wtedy dostępnych takich aut w Polsce, więc pojechałem kupić do Berlina.

Warto zaznaczyć, że jest to samochód po lifcie, więc ma fabrycznie poprawiony problem 2 biegu i ogólnie skrzyni biegów. Skrzynia różni się wybierakiem od przed liftu. To dość istotna informacja dla osób, które szukają OPC, a nie chcą mieć problemów.

Samochód był leasingowany zwrotnie i jestem jego pierwszym właścicielem.

Auto było serwisowane na wyrost, w sensie, oleje w silniku oraz w skrzyni biegów raz w roku, ale nigdy nie zrobiło na oleju więcej niż 12 tys km, a zazwyczaj poniżej 10tys. Olej w skrzyni biegów wymieniany co roku na Revanol LS lub Millers LS.

Samochód jest bardzo dobrze utrzymany. Samochód nie był używany w żadnych wyścigach itp. Samochód ma maksymalne wyposażenie poza pakietem aero.

wyposażony jest w:

- Fabryczna Szpera LSD Drexler.

- Elektroniczne zawieszenie Flexdrive

- Podgrzewane siedzenia i kierownicę

- Elektryczne pompowane boczki i plecy siedzeń

- Reflektory xenon, które prowadzą po zakrętach AFL+

- Rozpoznawanie znaków drogowych

- Tempomat, ogranicznik prędkości

- Bluetooth , USB , Cyfrowe radio DAB

- Navi 950 Infinity z subwooferem pod regulowaną podłogą bagażnika

- Dodatkowy system audio, oparty na dodatkowym wzmacniaczu JBL, dodatkowym subwooferze w bagażniku, procesor DSP DEQ-1000A2 Pioneer. Mogę zdemontować jeżeli ktoś chce serię. Fabryczne zabezpieczenie folią fragmentów błotników, drzwi i tylnego zderzaka w miejscach newralgicznych, gdzie dochodzi do uderzenia piasku czy kamieni.

Oraz wiele innych opcji.


Z rzeczy, które zostały zmodyfikowane, to:

Po zakończeniu przedłużonej gwarancji w 2022 Samochód miał wgrany program podnoszący bezpiecznie moc silnika do 315 KM Niemieckiej firmy EDS Motorsport Stage 1, specjalizującej się w Oplach OPC. Firma posiada TUV. Uznałem, że to najlepsze i najbezpieczniejsze dostępne na rynku rozwiązanie niewielkiego podniesienia mocy. Proszę sprawdzić w internecie, to najbardziej doświadczony i znany tuner Opla w Niemczech. Jest na to oczywiście niemiecka faktura. Nigdy nie było z tym problemu. W każdej chwili można zmienić oprogramowanie na oryginalne, lub wybrać jedną z opcji ustawień reakcji pedału przyspieszenia i twardości zawieszenia, lub mocy pod guzikami Sport i OPC na desce rozdzielczej.

Info w linku:

https://www.eds-motorsport.de/product_info.php?info=p3792_opel-astra-j-2-0-opc-turbo--phase-1-a20nft--b20nft.html

Samochód jeździ obłędnie i daje masę radości szczególnie poza miastem. Osiągi porównywalne z Megane 4 RS Trophy.

Wnętrze – flokowany daszek zegarów i plastik konsoli środkowej - jak widać na fotografiach, ale elementy oryginalne dodaję do samochodu.

Samochód jest po serwisie olejowym w dniu 28.10.2024 – olej Millers EE 5w30 i klocki Brembo przód.

Tarcze hamulcowe były wymieniane przy przebiegu 58530km. (15 tys km temu więc na kolejne 45 tysięcy będzie spokój - to istotne bo tarcze są drogie 3500 zł.)

W samochodzie jest, niestety, urwana rączka podnoszenia fotela po stronie pasażera, ale ponieważ nie goszczę nikogo na tylnej kanapie zbyt często, to tego nie naprawiłem – nie mam na to cierpliwości, a serwis się nie podejmuje takich napraw - jak komuś przeszkadza, to musi to sobie naprawić. Mam tutorial, mogę udostępnić.

Samochód miał w salonie w Niemczech polakierowany lewy przedni błotnik z powodu - jak mi powiedziano - głębokiej rysy. Kupiłem samochód naprawiony w salonie. Załączam zdjęcia z ogłoszenia i z dnia zakupu w Berlinie.

Przedni zderzak miałem lakierować z opwodu odprysków, ale postanowiłem coś samemu z tym zrobić zanim oddam do lakiernika i wyszło całkiem dobrze, poza tym, że ma mało widoczne przetarcie lakieru, niestety za bardzo wypolerowałem rant i uszkodziłem kolor bazowy. Uszkodzeń właściwie nie widać, koszt profesjonalnego pomalowania zderzaka to max 1500zł, ale sobie odpuściłem, bo wygląda dobrze i mnie nie denerwuje mimo że jestem dość pedantyczny jeżeli chodzi o stan lakieru..


Konfiguracja nowego samochodu była na poziomie 180 tys zł w 2017 roku.

https://youtu.be/46s4xUBsbaA film z drona.

https://youtu.be/9A0o_NqUk1w film dookoła auta.



Do samochodu dodaję

Zimowe koła 20 cali wartości 4000zł. Są na zdjęciach i obecnie zamontowane na samochodzie.

System IPF do wgrywania programu zwiększającego moc. (Wartość - 3100zł)

Progi nowe Aero, bez zaślepek – kupione by je zamontować, ale porzuciłem ten pomysł.

Dla kupująceo jeszcze niespodzianka w gratisie ;)


Cena bez kół zimowych, IPF do programowania samochodu z firmy EDS, Progów Aero do lakieru bez zaślepek i innych gadżetów które miały być w gratisie (nowe wkładki chromowane zderzaka przedniego wartości 800 zł, zapasowego amortyzatora LP IDS - (wymieniony w trakcie szukania stukania w zawieszeniu), zapasowej poduszki skrzyni biegów - nie wymienionej, bo stukanie się znalazło. 79.000zł. Targujemy się po oględzinach samochodu.

 

13 listopada 2024 23:34

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2017

Model pojazdu

Astra

Wersja

IV GTC OPC EU6

Generacja

J (2009-2019)

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

62925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jakub Nowak

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pabianice, pabianicki, Łódzkie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store