OPEL ASTRA 1.5CDTI DW1JW08
Samochód wyprodukowany i zarejestrowany w drugiej połowie 2020 roku, zakupiony u dealera w Polsce, serwisowany.
!!Uszkodzona pompa oleju. Silnik odpala, ale ciężko, więc może jeszcze nie jest za późno na stosunkowo tanią naprawę!! Książka serwisowa z ostatnim wpisem przy przebiegu 102934km.
W związku z powyższym, ujawnią się zapewne dodatkowe braki, uszkodzenia i wady ukryte w ramach szkody, wyposażenia oraz stanu pojazdu. Stan podzespołów mechanicznych nie jest znany, tak samo jak dokładny zakres uszkodzeń. Nie posiadamy kosztorysów, ani innej dokumentacji.
Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia:
Pokrywa komory silnika – do 174μm. Błotnik prawy przód – do 255μm. Drzwi prawe przednie – do 226μm. Drzwi prawe tylne – do 151μm. Poszycie tylne boku prawego – do 637μm. Drzwi tyłu nadwozia – do 150μm. Poszycie tylne boku lewego – do 412μm. Drzwi tylne lewe – do 355μm. Drzwi przednie lewe – do 244μm. Błotnik lewy przód – do 149μm. Dach – do 149μm. Słupek A lewy – do 154μm. Słupek A prawy – do 111μm. Naprawa prawdopodobnie przeprowadzona w serwisie.
Podana cena jest ceną sprzedaży. Ewentualne drobne korekty po oględzinach pojazdu.
W dniu zakupu pojazdu dajemy 10-30 dniowe OC (zależnie od możliwości), po jego upływie należy zawrzeć własną polisę.
Proszę pamietać, że kupują Państwo pojazd uszkodzony/powypadkowy, niesprawne technicznie, który może zawierać szerszy zakres uszkodzeń niż widoczny, dlatego przeznaczony jest dla klientów profesjonalnych, znających się na naprawach powypadkowych. Zakup auta uszkodzonego/niesprawnego/powypadkowego wiąże się z wysokim ryzykiem i podejmuje się go na własną odpowiedzialność, dlatego w razie wątpliwości należy skorzystać z rzeczoznawcy samochodowego np. PZM czy Dekra.