Układ wykrywania pieszych i rowerzystów z funkcją automatycznego hamowania,
Dwukolorowe nadwozie, lakier metalik,
Felgi aluminiowe, przyciemniane szyby tylne,
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
Podgrzewane fotele przednie, podgrzewane koło kierownicy,
Kierownica skórzana, wielofunkcyjna, sportowa, spłaszczona u dołu,
Tapicerka półskóra,
Ładowarka indukcyjna do telefonu,
System Opel Connect,
Reflektory przednie LED,
Parktroniki przód + tył + kamera cofania.
Samochód wyposażony jest w baterię o pojemność 50kWh co w warunkach miejskich przy średnim zużyciu prądu na poziomie 14-15kWh daje nam realny zasięg około 330-350km. W warunkach zimowych z użyciem ogrzewania będzie to około 280km.
Ładując samochód z domowego gniazdka koszt przejechania 100km około 14pln a korzystając z nocnej taryfy około 7pln.
Bardzo duże znaczenie ma również możliwość JAZDY PO BUS PASACH, oraz BEZPŁATNEGO PARKOWANIA w centrach miast.
Serwisowanie samochodu elektrycznego jest bardzo tanie.
W zasadzie nie ma tu mechanizmów które mogłyby się popsuć.
Nawet klocki hamulcowe dzięki hamowaniu rekuperacją potrafią wytrzymać bardzo duże przebiegi.
Nie wymieniamy oczywiście oleju, filtrów, świec.
Nie ma turbo, wtryskiwaczy, filtrów cząstek stałych, skrzyni biegów, itp.
Auto wyposażone jest w silnik elektryczny o mocy 136KM, oraz dostępnym od zera momencie obrotowym 260Nm.
Przyspieszenie od 0-100km/h zajmuje 8,1s a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 150km/h