Śliczna Corsa z 2022 roku, przebieg 34tys km. Wersja GS-line z kilkoma pakietami.
Cechy charakterystyczne dla wersji, to sztywniejsze zawieszenie, a wewnątrz ciemny kolor podsufitki i wykończenia słupków, do tego sportowe fotele i tapicerka z czerwonymi wstawkami. Auto posiada automatyczną klimatyzację, fabryczne radio z Apple car i Android auto, podgrzewane fotele przednie, podgrzewane koło kierownicy obszyte skórą. Tempomat z ogranicznikiem prędkości. Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przód i tył, elektrycznie sterowane i składane lusterka zewnętrzne dodatkowo z systemem kontroli martwego pola i z funkcją podświetlenia auta po zmierzchu. System nadzorowania pasa ruchu i czytania znaków to chyba już standard. Automatycznie sterowane wycieraczki oraz automatycznie uruchamiane światła drogowe. Całe oświetlenie w technologii LED. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania oraz halogeny.
Napęd to silnik elektryczny dysponujący mocą 136 KM i 280 NM, to dość dużo na auto tej wielkości, a sposób oddawania mocy przez silnik elektryczny daje niesamowitą radość ( trudno to inaczej opisać auto porusza cicho i dynamicznie) może pracować w trzech trybach: Normalny, ECO - wydłuża zasięg obniżając delikatnie moc i parametry klimatyzacji (najczęściej używany) i SPORT - obniża zasięg oddając cała dostępną moc bardzo dynamicznie. Zużycie energii latem miasto ok 14-15 kWh/km trasa 17-18 kWh/km przy jeździe ok 110 km/h przy jeździe autostradowej ok 120-130 km/h - 20kWh/km, zimą plus ok 5kWh/km.
Bateria 50 kWh o użytecznej pojemności 48kWh, objęta 8 letnią gwarancją producenta. Przy podanych wyżej wartościach zużycia energii łatwo policzyć zasięgi : miasto do 300 km ( do zera ) trasa około trasa 200-250 zależnie od prędkości.
Ładowanie: samochód wyposażony jest w ładowarkę prądu stałego( szybką ) przyjmującą maksymalnie 100kWh w szczycie krzywej ładowania co przekłada się na czas ładowania od 20-30 % do 80-90% do pół godziny oraz ładowarkę prądu zmiennego trzyfazową pozwalającą ładować auto w domu z siły(380V stosowane np. w płytach indukcyjnych w kuchni)) z prędkością 11kWh czyli w około 3,5 godziny, oprócz tego auto można ładować z gniazda 220V lecz raczej w sytuacjach awaryjnych lub gdy auto będzie długo stało.
Samochód użytkowany był głównie w mieście choć bywał i w trasach czasem po 600 km. Kto zasmakuje takiej jazdy będzie dziwił się dlaczego wcześniej nie spróbował. Kupiony w Polskim salonie, z książką serwisowa dwoma kluczykami. Nie uczestniczył w żadnej kolizji. A kolor trzeba zobaczyć na słońcu - cudo. Serdecznie polecam.