Dzien dobry,
Sprzedaję Opla Insignie 2015r. 2,0CDTI 170KM automat z napędem na 4 koła. Automat w wersji Touret podniesionej świetnie sprawdza się poza asfaltem (napęd na 4 koła + większy prześwit od ziemi). Idealnie prowadzi się w każdych warunkach, posiada komplet opon na zimę (używane tylko 1 sezon) + komplet opon na lato. Automat posiada wszystkie bajery które montował Opel od skórzanych siedzeń które są wentylowane i podgrzewane po automatyczną klimatyzację, którą każdy z pasażerów może ustawić po swojemu, podgrzewana kierownicę, przyciski do różnych trybów jazdy jak Sport lub Tourer, aktywny tempomat, Apple CarPlay, elektrycznie ustawiane siedzenia czy podgrzewaną kierownicę, bezkluczykowe odpalanie na guzik, pamięć ustawień fotela i wiele innych. Szczere nie korzystałem ze wszystkich bajerów bo jest ich po prostu za dużo.
Auto miało wymieniany olej co 10tyś km, aktualnie po skrupulatnym przeglądzie i naprawach bieżących (FV i gwarancja na naprawy) obejmujących:
- wymianę oleju w silniku
- wymianę wszystkich filtrów
- sprawdzenie i uzupełnienie olejów w przekladni automatycznej
- sprawdzenie i uzupełnienie i wymiana olejów w napędzie 4x4
- wymianę płynu hamulcowego
- sprawdzenie ukladu hamulcowego (tarcze i klocki)
- wymianę płynu chłodzącego
- wymianę zbiorniczka płynu chłodzącego - miał nieszczelność.
- wymiana wszystkich 4 świec żarowych na kontroli wyszło że jedna jest spuchnięta
- wymiana napinacza paska wielowowkowego
- wymiana uszczelniaczy półosi które juz sie pociły
- pewnie cos jeszcze pominąłem ale auto jest mechanicznie gotowe do jazdy bez wkładu wlasnego.
Dodatkowo do tej pory wszystko wymieniane książkowo np kompletny rozrząd jakies 80tyś km temu.
Jedyne czego nie ruszałem to powtarzający sie problem z radarem, który mierzy odległośc do auta jadącego przed nami.
Zapraszam na jazde próbną lub kontrolę w wybranym warsztacie w Szczecinie lub okolicach Mierzyna. Nie użytkuje auta od Października zeszlego roku - odpalam go co jakis czas żeby sie zagrzał oraz podładował akumulator.