Na sprzedaż mam auto prywatne, które posiadam od 2 lat.
Sprowadzone ze Szwajcarii z udokumentowanym przebiegiem ~182 000 i serwisowane do samego końca, dalsza ewidencja przebiegu u nas w CEPIK, aktualnie 207 000km.
Krótko o samochodzie:
- wersja OPC lift 2016 r. (po lifcie jest mała dostępność wersji OPC, kilka na OLX)
- V6 2,8 Turbo, 320KM, takich silników już nie robią, napęd na 4 koła
- 2 ustawienia charakterystyki pojazdu, Normal i OPC (sztywniejszy układ kierowniczy, szybsza zmiana biegów, zmiana biegu na wyższym poziomie obrotów silnika, szybsza reakcja na pedał gazu, twardsze amortyzatory)
- łopatki zmiany biegów przy kierownicy (nie przy kolumnie kierownicy)
- czarna podsufitka i generalnie auto w czerni w środku,
- fotele RECARO,
- nowe (2024r.) pływające tarcze przód BREMBO + klocki BREMBO (koszt ok 3400zł)
- Felgi 20 cali od Insignia 2 GSI (koszt 5200zł, wg mnie wygląda ładniej stąd zmiana)
- za dopłatą 900zl dodaje drugi komplet kół 18 cali z zimówkami w bardzo dobry stanie (wartość ~1800 zł)
- auto miało wymieniany olej w skrzyni biegów co wynika z książki serwisowej
- Bixenon skrętny
- światła LED
- doświetlanie zakrętów
- tempomat
- Android Auto (nowsza wersja systemu niż jeszcze w Insignia z lat 2014)
- auto bez rdzy, bez wypadku, wymieniona przednia szyba bo była uszkodzona od środka (przemieszczenie elementu z luki bagażnika, posiadam zdjęcie do wglądu)
- auto dobrze utrzymane, przyciski na drzwiach, desce, kierownicy nie są wytarte, fotele również nie są wytarte itd.
- nie palono papierosów w samochodzie
- wszystko w aucie sprawne, klimatyzacja nabita, sprawdzone czy komputer wyświetla jakiś błąd - błędów brak
- auto utrzymywane na bieżąco, wymiana filtrów, oleju robione na czas,
- w czasie 2 lat użytkowania zero awarii
- auto w ok. 80% używane przez kobietę głównie na dojazdy do pracy, nie było używane do sportowej jazdy
- auto przyjemnie mruczy na oryginalnym tłumiku, nie jest to uciążliwe
- auto na zdjęciach tylko po myjce, bez detalingu-picowania, nie zostało nawet odkurzone do zdjęć,
Krótko od właściciela - auto komfortowe, nie sprawiające zawodu, to zaleta silników 2.8 uchodzących za najlepsze w Insigni, jak jest taka potrzeba to ma zapas mocy i bardzo sprawnie wyprzedza/przyśpiesza, 6 cylindrowy silnik i wydech ładnie brzmią, wg mojego stanu wiedzy auto bez wkładu finansowego z wyjątkiem łącznika elastycznego tłumika (około 100zł), zmienić filtr i olej (komputer pokazuje 14% do czasu wymiany) i jeździć. Spalanie pokazywane przez OtoMoto jako 16.7 l w mieście jest bzdurą, auto przy normalnej jeździe pali 12-13l. Przy dynamicznej 15 l. Trasa 10l. Coś za coś - 6cyl+turbo+wrażenia z jazdy.
Powód zmiany - kupione nowsze auto.
Po więcej pytań zapraszam do kontaktu.