Witam
Jeśli oglądasz ogłoszenie przez OLX zachęcam do przejścia na OTOMOTO, jest tam większa galeria zdjęć oraz więcej szczegółów dotyczących oferty.
PROMOCJA!!!! -> ROK GWARANCJI W CENIE AUTA <-
Oferuję do sprzedaży Opel Insignia 1.6CDTi 136KM
Auto sprowadzone z Niemiec, ZAREJESTROWANE W POLSCE, badanie techniczne i ubezpieczenie ważne do sierpnia 2025r.
Samochód technicznie w bardzo dobrym stanie, silnik, skrzynia oraz inne podzespoły pracuję bardzo dobrze
Regularnie serwisowany, wpisy w książce serwisowej do 2022
Wizualnie prezentuje się bardzo dobrze, brak większych wgnieceń czy zarysowań
Wnętrze pojazdu świetnie utrzymane, nie nosi śladów zużycia.
Sprzedaż na podstawie Faktury Vat-marża (kupujący zwolniony z podatku PCC-3)
Możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej
Zapraszam na oględziny pojazdu oraz jazdę próbną, również w godzinach wieczornych, udostępniam oświetlony garaż
Do każdego zakupionego u nas samochodu mogą Państwo dokupić 12 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:
Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)
Szybkie naprawy na drodze - (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych)
Holowanie do warsztatu - (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce)
Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)
Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)
Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)
Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)
Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)
Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)
Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)
Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)
Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)
Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)
Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)
Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)
Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)
Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)
Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka)
Rozrusznik i alternator - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową)
Kolumna kierownicza - (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym)
Przekładnia kierownicza - (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową)
Wspomaganie kierownicy - (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną)
Zawór recyrkulacji spalin EGR - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx)
Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP - (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra)
Samochód zastępczy - (dostępny w 73 punktach w całej Polsce, lokalizacje dostępne na stronie www)