Jeżeli szukasz samochodu z prawdziwą i pełną historią serwisową, w bardzo dobrym stanie mechanicznym i blacharskim, regularnie serwisowanego i z polskiego salonu i nie wierzysz w przebiegi aut sprowadzanych z Niemiec, masz dość oglądania samochodów podpicowanych przez handlarzy to jest to samochód dla Ciebie. Po auto można jechać z drugiego końca Polski - Warto.
.
Auto pochodzi z polskiego salonu, jestem 2gim właścicielem, mam go już od prawie 7 lat. Poprzednio auto należało do właściciela serwisu ASO w Gliwicach "Fijałkowski" (jego prywatny samochód).
.
Posiadam udokumentowane WSZYSTKIE serwisy wykonywane w samochodzie od nowości - wydruki z ASO i faktury.
.
Auto jest bezwypadkowe, oryginalny lakier, kolor czarna perła (Z22C) na całym samochodzie. Nigdy nie zwlekałem z żadnymi naprawami. Auto praktycznie w maksymalnym dostępnym wyposażeniu.
.
3go grudnia, gdy jeszcze nie planowałem jego sprzedaży bo nic ciekawego na rynku nie było, przeszedł duży serwis,
.
Ostatnie faktury:
.
- 12/2024 min. kompletny rozrząd wraz z pompą, osprzęt alternatora, serwis olejowy z filtrami, uszczelka smoka pompy i wymiana kilku pomniejszych elementów, gum, uszczelek, przewodów paliwowych
- 07/2024 komplet amortyzatorów ze sprężynami,
- 05/2023 klocki i tarcze na obu osiach
Generalnie wszystko zawsze wymieniane na czas, regularnie zapobiegawczo wymieniana uszczelka smoka pompy, auto regularnie zajeżdżało na diagnostykę do mechanika w celu weryfikacji stanu i potrzebnych wymian części eksploatacyjnych.
.
Auto jeździło w 90% trasy, dojazd do pracy 40 km dwupasmową obwodnicą w jedną stronę. DPF jest w idealnej kondycji wypalany zawsze do 3-5%. Mogę podłączyć się przez OBD do komputera samochodu i pokazać stan DPF który regularnie sprawdzam, jak i fakt, że nie występują żadne błędy w aucie (silnik, skrzynia, układ hamulcowy, oświetlenie itp.). Generalnie pedantycznie dbam o stan techniczny każdego swojego samochodu.
.
Auto bardzo bogato wyposażone, min:
- Pełne skóry, grzane i wentylowane fotele (regularnie czyszczona mleczkiem wiele razy w roku)
- 2 komplety Felg i opon (teraz stoi na zimowych 17", letnie są na bardzo ładnych 18")
- Czarna podsufitka
- Nagłośnienie infinity łącznie z tubą obok koła zapasowego pod podłogą (koszt opcji tego nagłośnienia w oplu w 2012 to 13 tyś PLN) – gra po prostu cudownie
- Xenony biskrętne z ledami dziennymi (nie parują, zdjęcia robione w deszczu)
- Doświetlanie zakrętów
- Automatyczne światła długie (włączają się i wyłączają gdy z naprzeciwka nie jedzie samochód)
- Automatyczna skrzynia biegów + łopatki do manualnej zmiany biegów przy kierownicy (skrzynia płynnie zmienia biegi bez żadnych szarpnięć)
- Nawigacja kolorowa
- Wielofunkcyjna kierownica ze sterowaniem
- Tempomat
- Czujniki zmierzchu / deszczu
- Automatycznie, elektrycznie podnoszona klapa bagażnika
- Otwieranie i domykanie szyb z kluczyka
- I wiele innych, których teraz nie pamiętam, a możemy sprawdzić po VINie
.
Blacharka w bardzo dobrym stanie, oryginalny lakier, zero szpachli, zero rdzy, blachy ocynkowane. Zapraszam z miernikiem. Delikatna, mało widoczna kilkucentymetrowa wgniotka po stronie kierowcy aluminiowej maski zabezpieczona zaprawką powstała na marketowym parkingu.
.
Śmiem twierdzić, że faktyczny przebieg każdej insigni w okolicy z podobnym wyposażeniem jest dużo wyższy. Przed zakupem tego obejrzałem wiele opli z dobrym wyposażeniem, wszystkie z Niemiec, po wykupieniu płatnego raportu lub weryfikacji w niemieckim ASO były kręcone o 250-350 tyś km!!! Oczywiście w Polsce miały zawsze poniżej 200tyś. Dziś po 7 latach dalej mają przebiegi poniżej 200tyś. Cud :).
Auto w 2012 gdy podstawowa wersja kosztowała niecałe 110 tyś PLN było doposażone indywidualnie do kwoty 180 tyś PLN – tyle widnieje na fakturze zakupowej. Długo szukałem tego samochodu.
Zapraszam do oglądania w Pruszczu Gdańskim, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej (zła pogoda zimowa podczas robienia zdjęć).
.
Odpowiem na każde pytania, pokażę faktury, nic nie ukrywam, wiem, że osoba która go kupi będzie bardzo zadowolona i komfortowa pokona nim jeszcze wiele kilometrów. Ręczę za jego stan, w końcu znam całą jego historię, co jest rzadkością.
.
Cena poniżej średniej ponieważ mam już nowy samochód i wolę go szybko sprzedać a nie sprzedawać miesiącami.
Nie chciałem też czekać z jego wystawieniem do wiosny.
.
Vin W0LGT8EN5C1109768 - w formularzu głównym jest błąd w nr vin
Rejestracja: GDA28034
Data 1-szej rejestracji - 25/05/2012
Sprawdź za darmo w bazie CEPIK