Witam
Jeśli oglądasz ogłoszenie przez OLX zachęcam do przejścia na OTOMOTO, jest tam większa galeria zdjęć oraz więcej szczegółów dotyczących oferty.
Oferuję do sprzedaży Opel Insignia 2.0CDTi 160KM
Auto sprowadzone z Niemiec, PRZYGOTOWANE DO REJESTRACJI (pozostaje tylko koszt zarejestrowania - 168zł)
Samochód technicznie w bardzo dobrym stanie, silnik, skrzynia oraz inne podzespoły pracuję bardzo dobrze
Wizualnie prezentuje się bardzo dobrze, brak większych wgnieceń czy zarysowań
Piękny oryginalny lakier!!!!!
Wnętrze pojazdu świetnie utrzymane, nie nosi śladów zużycia.
Sprzedaż na podstawie Faktury Vat-marża (kupujący zwolniony z podatku PCC-3)
Możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej
Zapraszam na oględziny pojazdu oraz jazdę próbną, również w godzinach wieczornych, udostępniam oświetlony garaż
Do każdego zakupionego u nas samochodu mogą Państwo dokupić 12 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:
Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)
Szybkie naprawy na drodze - (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych)
Holowanie do warsztatu - (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce)
Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)
Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)
Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)
Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)
Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)
Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)
Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)
Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)
Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)
Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)
Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)
Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)
Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)
Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)
Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka)
Rozrusznik i alternator - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową)
Kolumna kierownicza - (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym)
Przekładnia kierownicza - (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową)
Wspomaganie kierownicy - (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną)
Zawór recyrkulacji spalin EGR - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx)
Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP - (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra)
Samochód zastępczy - (dostępny w 73 punktach w całej Polsce, lokalizacje dostępne na stronie www)