Przedmiotem sprzedaży jest Opel Insignia A z silnikiem diesla 2.0 CDTI o mocy 160 KM, rok produkcji 2010. Samochód pochodzi z polskiego salonu opla, od czerwca 2023 roku jestem jego trzecim właścicielem. Insignia została przeze mnie zakupiona z przebiegiem ok 150 tys. km. Auto od tamtego momentu przejechało ze mną ok. 40 tys. km, jest to głównie przebieg autostradowy na trasie Kraków - Rzeszów. Aktualnie samochód najechane ma 190 tys. km - jest to przebieg oryginalny, wszystkie wpisy znajdują się w bazie pojazdów więc można to łatwo sprawdzić. Insignia jest w dalszym ciągu eksploatowana w celach dojazdów do pracy na terenie Krakowa.
Wszystkie serwisy eksploatacyjne oraz wymagane naprawy wykonywane były na bieżąco, m. in.:
- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody - styczeń 2024 przy przebiegu 165,5 tys. km,
- Olej wymieniany co 10 tys. km razem z kompletem filtrów (powietrza, kabinowy, oleju), olej to Motul 5W-30 8100 x-clean EFE,
- Filtr paliwa wymieniony przy 178 tys. km,
- Klimatyzacja serwisowana co sezon - ostatni serwis w kwietniu 2024 r.,
Dodatkowo w zeszłym miesiącu samochód przeszedł proces odświeżenia powłoki lakierniczej na progu od strony pasażera - z uwagi na niewielkie ubytki na lakierze oraz „bąble” które wyszły w tylnej części progu. Wspomniane wcześniej defekty nie były duże i zostały profesjonalnie usunięte, co można zobaczyć na zdjęciach wykonanych przed, w trakcie oraz po lakierowaniu (widać „bąble” na progu przed, cały element oczyszczony - przygotowany do lakierowania, faktyczny stan blachy na progu etc.). Dodatkowo na całym samochodzie została wykonana polerka lakieru.
Mechanicznie samochód jest w bardzo dobrej kondycji - silnik pracuje równo, jest suchy, nie pobiera oleju, nie kopci. Zawieszenie bez luzów, pracuje cicho, dobrze wybiera nierówności - samochód prowadzi się pewnie.
Wnętrze samochodu czyste oraz zadbane - tapicerka oraz pozostałe elementy czyszczone regularnie. W środku nie było palone - wnętrze jest pachnące.
Insignia aktualnie stoi na oryginalnych 18-sto calowych alufelgach z oponami letnimi. Do samochodu są jeszcze koła na zimę - 17-sto calowe oryginalne stalowe felgi z kołpakami strukturalnymi, opona to Dębica Frigo HP2.
Z rzeczy o których jeszcze warto wspomnieć:
- 13.06.2016 - wymieniono elektromagnetyczny zawór sterujący turbosprężarką,
- 14.04.2021 - wymiana obudowy chłodnicy zaworu EGR,
- 25.05.2021 - wymiana koła pasowego alternatora,
- 30.04.2021 - regeneracja i uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia,
- 25.11.2023 - nowy akumulator z 2 letnią gwarancją do 25.11.2025,
- 06.04.2024 - wymiana tarcz i klocków tylnich (TRW),
- 09.07.2024 - wymiana przewodu układu wspomagania,
- 17.11.2020 - wymiana uszczelniacza smoka pompy oleju przy przebiegu ok. 120 tys. km oraz zaworu regulacji ciśnienia doładowania,
- 26.10.2021 - wymienione tylne sprężyny,
- 06.01.2023 - wymieniony siłownik tylnej klapy,
Z wyposażenia:
- lampy bi-ksenonowe skrętne,
- Tempomat,
- Materiałowe dywaniki,
- Czujniki parkowania z przodu oraz z tyłu,
- Oryginalne radio,
Dodatkowo nowemu właścicielowi zostawiam uchwyt na telefon, video rejestrator oraz interfejs Bluetooth do bezprzewodowego łączenia się z radiem.
Na wszystkie serwisy/naprawy oraz części zamówione przeze mnie jak i przez poprzednich właścicieli posiadam faktury oraz paragony - do wglądu przy oględzinach samochodu. Opel posiada oryginalną instrukcję obsługi oraz kartę serwisową i gwarancyjną.
W razie pytań lub chęci obejrzenia samochodu zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam.