Samochód posiadam od marca 2022 roku – został sprowadzony z Niemiec, lecz ja kupiłem go już w Polsce, jeszcze na niemieckich tablicach.
Olej serwisowany regularnie co 10 tys. km, ostatnia wymiana w grudniu 2024 przy przebiegu 152 tys. km (3 tys. km temu).
W 2022 roku wymieniony rozrząd przy przebiegu 119 tys. km.
Komplet opon zimowych i letnich marki Pirelli zakupiony w 2022 roku. (drugi komplet dołożę za opłatą)
Tarcze oraz klocki hamulcowe tylne wymienione przy 122 tys. km.
Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie wymienione przy 130 tys. km.
Przegląd techniczny ważny do: 02/2026
W kwietniu 2025 akumulator wymieniony na nowy
Informacje ogólne:
• Rok produkcji: 2016
• Przebieg: 155 tys. km
• Typ nadwozia: Kombi
• Kolor: biały
Silnik i osiągi:
• Silnik: 2.0L CDTI Turbo Diesel
• Moc: 170KM (125kW)
• Skrzynia biegów: Automatyczna
Wyposażenie:
• Czarne skórzane fotele (podgrzewane / wentylowane i elektrycznie regulowane)
• Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
• Skórzana kierownica wielofunkcyjna
• System multimedialny z ekranem dotykowym
• Apple CarPlay & Android Auto
• Łączność Bluetooth
• Zestaw głośnomówiący
• Wejścia USB i AUX
• Odtwarzacz CD
• Tempomat adaptacyjny (radar wymaga kalibracji, czasami wyłącza tempomat adaptacyjny)
• Podgrzewane i chłodzone fotele
• Światła drogowe adaptacyjne - dostosowują się do prędkości, automaczynie włączając / wyłączając światła drogowe
• Elektryczny hamulec ręczny
• Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (automatyczne ściemnianie)
• Bezkluczykowe odpalanie i dostęp
• Składana tylna kanapa (60/40)
• Pojemny bagażnik z wysuwaną podłogą
• Felgi aluminiowe 18”
• Reflektory bi-xenon
• Czujniki parkowania przód i tył
• Elektryczna klapa bagażnika
• Kamera cofania
• Elektrycznie składane lusterka boczne
• Aktywny tempomat
• Czujniki deszczu i zmierzchu (automatyczne wycieraczki i światła)
• Przyciemniane szyby
• ABS
• ESP
• Kontrola trakcji
• Poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe
• System ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu
• Monitorowanie martwego pola
*Uszkodzony czujnik pola martwego (lewy, w tylnym zderzaku, czujnik jest cały, ale dostała się woda)