Opel Insignia Hatchback Lift 197KM BiXenon 2xKoła Kontrolka DPF
Dzień dobry,
posiadam na sprzedaż prywatnie użytkowanego Opla Insignię, stan auta oceniam na bardzo dobry, nie wymaga jakiegokolwiek wkładu finansowego jest bezawaryjny, cały w fabrycznym lakierze, wszystkie szyby w oryginale, jest bezwypadkowy, miał jedynie małą kolizję która skutkowała wypięciem z zaczepu tylnego rogu zderzaka i zarysowaniem kołpaka, serwisowany jest prze zemnie we własnym zakresie, garażowany. Samochód jest dość bogato wyposażony, posiada m.in. automatyczną klimatyzację, światła dzienne LED, światła typu bi-xenon skrętny z funkcją doświetlania zakrętów, automatyczne światła, czujniki parkowania przód + tył, komputer pokładowy, nawigację satelitarną, pełna elektryka, pełnowymiarowe koło zapasowe. Do auta dokładam dodatkowy komplet kół zimowych na alufelgach, w aucie jest zamontowany niespełna roczny akumulator typu AGM. Samochód kupiłem w styczniu 2022 roku z przebiegiem 215 000 km, po zakupie od razu wymieniłem rozrząd oraz wymieniłem "słynną" uszczelkę smoka oleju na bezobsługowy adapter, który eliminuje potrzebę demontażu misy olejowej w przyszłości, co pozwala znacznie zaoszczędzić na serwisowaniu auta, wymianę filtrów oraz oleju przeprowadzałem co 10-12 tyś. km. Trzy miesiące po zakupie w samochodzie została podniesiona moc z fabrycznych 120KM na bezpieczne dla silnika i skrzyni biegów 197KM przez profesjonalny zakład zajmujący się tuningiem, co sprawiło że samochód stał się bardziej dynamiczny dając dużą frajdę z jazdy, a jednocześnie oszczędny, spalanie ON na poziomie 6-6,5 litrów na 100 km. Samochód fabrycznie jest wyposażony w silnik wysokoprężny o symbolu DTE, dużą zaletą tej wersji silnikowej jest to że nie posiada wysoce awaryjnych klap wirowych, co również ma znaczenie na niższe koszty serwisowania, jest także fabrycznie wyposażony w mocniejszą skrzynie biegów o symbolu F40. W samochodzie została prze zemnie zainstalowana kontrolka wypalania filtra DPF, która pozwala na kontrolę tego procesu, dzięki temu DPF absolutnie nie sprawia żadnych problemów, DPF wypala się średnio co ok. 500 km. Przez cały okres użytkowania samochód nigdy mnie nie zawiódł, nie wystąpiła w nim żadna awaria, auto zadbane, na pewno długo jeszcze posłuży kolejnemu nabywcy, sprawiając zadowolenie z użytkowania.
T. 799x142x439