Mokka X najwyższa wersja wyposażenia "Elite" z dodatkowymi ekstra pakietami (wymagały sporej dopłaty):
- "parkuj i jedź" /kamera cofania, duża nawigacja - 900 Intellilink z mapą oplowską + android auto i car play/,
-"zimowy" /podgrzewana kierownica i podgrzewane fotele przednie/,
-"koło zapasowe 16x4",
-"wyświetlacz 4.2" / duży kolorowy wyświetlacz między zegarami/.
Opony letnie są na felgach 18-calowych w kolorze czarnym (taki sam wzór i rozmiar mają koła zimowe, tylko felgi są w kolorze srebrnym)
Samochód garażowany (pomieszczenie ogrzewane), użytkowany średnio raz w tygodniu, można go oglądać w komfortowych warunkach, bez względu na pogodę.
Auto kupione przeze mnie jako nowe w polskim ASO. Serwisowane cały czas w ASO, co potwierdzają wpisy w książce serwisowej i rachunki (które przekażę nabywcy), kamerę cofania, czujniki parkowania tył i przód, dużą nawigację obsługuje też android auto i car play, sterownie głosowe z obsługą telefonu, automatyczne światła /w tym zmiana długich na krótkie/. Asystent ruszania pod górę, climatronic, system audio, oryginalnie przyciemnianie szyby z tyłu pojazdu, tempomat. Pojemny schowek pod fotelem pasażera. Mokka X przejechała zaledwie 52 tys. km i stan jej niewiele różni się od nowości.
GRATISY - wszystko oryginał GM:
- stopnice - widoczne na zdjęciu (ułatwiają: wchodzenie i wychodzenie z auta kobietom w wąskich sukienkach, osobom starszym z problemami z kręgosłupem, montaż rowerów, nart na bagażniku dachowym - mokka jest wysokim autem),
- chlapacze przednie.
Silnik 1,6 benzyna, ecoflex, start & stop, skrzynia biegów manualna. Norma euro 6.
Z części karoseryjnych przemalowany był tylny lewy błotnik i wymieniony przedni zderzak (2 niezależne od siebie zdarzenia). Naprawy były kilka lat temu (nie przed sprzedażą) wykonane w ASO i są udokumentowane. Błotnik w zasadzie nie wymagał malowania, naprawa była z OC sprawcy. Airbagi nigdy nie były wystrzelone. Wszystkie szyby są oryginalne, zamontowane w fabryce. Ostatnie zdjęcie jest z miejsca zdarzenia kiedy otarty był błotnik - inne auto zostało uderzone na parkingu i przesunięte do mokki.
Zgadzam się na weryfikację stanu samochodu przez dowolny warsztat. Koszt osobistego sprawdzenia auta przez rzeczoznawcę z Otomoto to 459 -819 zł ( są różne pakiety) po takim sprawdzeniu macie Państwo pewność, że warto jechać po Mokkę nawet 600 km.