Sprzedam Opla Vectre C 1.8 140KM, do naprawy.
Auto posiadam od 2015r i od tego czasu było w nim wszystko robione na bieżąco. Z ostatnich wymian to w kwietniu była wymiana oleju, w styczniu/lutym był wymieniany tylny zacisk hamulca, wymienione przewody układu hamulcowego na miedziane (stare skorodowały), w zeszłym roku nowe tarcze i klocki, nowa chłodnica. W tym roku wymieniałem również mechanizm podnoszenia szyby przedniej prawej, panel nawiewu klimatyzacji, czyszczony był parownik pianką Motip, ozonowana klimatyzacja. Wcześniej jeszcze były wymieniane czujniki temperatury obiegu wewn i zewn. Tak więc co było do zrobienia to na bieżąco było to robione. Auto obecnie stoi na oponach zimowych założonych na oryginalnych stalówkach z kołpakami.
Wyposażenie (najważniejsze):
- dwa kluczyki
- wspomaganie Kierownicy
- centralny zamek
- el. szyby 4X
- el. lusterka
- el. składane lusterka
- climatronic - klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
- podgrzewane siedzenia przednie i lusterka boczne
- tempomat
- hak
- kierownica z przyciskami sterującymi radiem
- przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny powietrzne dla kierowcy i pasażera
- układ stabilizacji toru jazdy (ESP)
- ABS
- isofix na tylnej kanapie
- tylne szyby przyciemniane
- kamera cofania
- skórzana tapicerka
- isofix
- bluetooth (moduł ugreen)
Auto ma założoną instalację LPG STAG GO FAST z wtryskiwaczami Barracuda, wstawiona 12.2019, przejechałem na niej 43tys km. Wlew schowany przy wlewie paliwa, posiadam adapter również mam gdzieś przejściówkę niemiecką. Co roku robiony był przegląd instalacji. Jest to już druga instalacja, pierwsza była już nieopłacalna w naprawie i wstawiana była nowa. Przy wymianie instalacji była regenerowana głowica, przy okazji musiał być wymieniony rozrząd i szereg innych części, mam to spisane w książce serwisowej.
Obecnie auto jest do naprawy, do układu chłodniczego przedostaje się olej silnikowy, trwa to bardzo powoli ale widać jak się pojawia olej w zbiorniczku płynu. Prawdopodobnie do wymiany uszczelka pod głowicą. W przyszłym roku miałem wymieniać rozrząd i świece ale z racji usterki to i tak przy wymianie uszczelki rozrząd będzie do wymiany. Do zrobienia również przedni prawy wahacz, wyrobił się sworzeń więc cały wahacz do wymiany.
Autem można wrócić bez problemów na kołach, nie traci płynów, nie przegrzewa się lecz w najbliższym czasie trzeba naprawić wspomniane rzeczy.
Co do reszty to auto zadbane, standardowe ślady parkingowe, jakieś rysy też posiada. Skóra regularnie czyszczona ścierkami z woskiem pszczelim oraz mleczkiem Sonax. Tapicerka czyszczona płynami ADBL.
Auto zostało trochę doinwestowane wewnątrz a dokładnie:
● Dołożony tempomat i aktywowany w komputerze
● Podwójnie wygłuszone drzwi przednie i tylne
● Wytłumione boczki drzwi
● Wymienione przednie głośniki na Pioneer TS-G1010F
● Dołożone tylne tweetery (oryginalnie było tylko 7 głośników, teraz jest 9)
● Wstawione radio DVD90 lecz nadal z oryginalnym ekranem GID
● Wymieniona cała tapicerka na skórzaną z podgrzewaniem przednich foteli
● Wymienione spryskiwacze na mgłowe z Saaba
● Wstawiona kamera cofania w miejsce podświetlenia rejestracji
● Wymienione żarówki w kabinie, bagażniku i tablicy rej. na LED
● Dołożony oryginalny schowek na okulary
● Wyciągnięte w zaślepkę gniazdo Jack z podpiętym modułem Bluetooth uGreen CM279
● Gumowe dywaniki w kabinie i bagażniku Rezaw-Plast
● Roleta bagażnika plus rozwijana kratka
Do auta posiadam jeszcze komplet welurowych dywaników, zapasowe tylne ramiona wycieraczki, podręczny skaner OBD, książkę oraz carpass, oryginalne koło dojazdowe GM wraz z lewarkiem, zestaw naprawczy koła itp..