Opel Vectra 1.9 CDTI
Silnik 1.9 – 150 KM, diesel
Rok produkcji 2007, przebieg 230 600 km
Samochód z polskiej sieci handlowej, praktycznie maksymalnie skonfigurowany jako auto służbowe dla ówczesnego dyrektora z GM w Polsce, mojego znajomego. Wykupione przez niego i użytkowane prywatnie do 2015 roku, gdy odkupiłem to auto z przebiegiem 114 tys. km.
Auto jest praktycznie bezwypadkowe (mogę przesłać zdjęcia dowolnego elementu zmierzonego miernikiem grubości lakieru). Miało tylko dwie obcierki parkingowe. Bardzo bogata konfiguracja i rzadko spotykane elementy wyposażenia jak na ten model (rolety w tylnych drzwiach, elektryczna klapa bagażnika, podgrzewana tylna kanapa itp.). Auto jest w pełni sprawne i posiada dwa komplet opon (letnie i zimowe).
Samochód jeździł dużo w trasach oraz był używany do dojazdów do pracy (20 km w jedną stronę) i sporadycznie po mieście. Garażowany do 2020. Regularnie serwisowany u zaprzyjaźnionego mechanikach w celu wymiany m.in. oleju i filtrów oraz innych eksploatacyjnych napraw (szczegóły poniżej).
Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie.
Samochód do obejrzenia w Pruszkowie.
Historia serwisowa z ostatnich 10 lat:
114 tys. km – wymiana oleju i filtrów (następne robione co 10 tys. km)
136 tys. km – wymiana zaworu EGR i klocków hamulcowych przód
161 tys. km – wymiana dwumasy, sprzęgła, regeneracja rozrusznika i wymiana akumulatora
165 tys. km – wymiana kompletu amortyzatorów i poduszek drążka stabilizatora na przodzie i tyle
175 tys. km – wymiana poduszek z łożyskiem kolumny zawieszenia
177 tys. km – wymiana klocków hamulcowych tył
183 tys. km – wymiana paska wielorowkowego
184 tys. km – wymiana oleju w skrzyni biegów
190 tys. km – wymiana akumulatora
201 tys. km – wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód
211 tys. km – wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył, sprężyny lewej w zawieszeniu (przód) i zbiorniczka układu chłodzenia
211 tys. km – wymiana pompy paliwowej
217 tys. km – wymiana rozrządu z pompą cieczy, paska wielorowkowego, serwis klimatyzacji
223 tys. km - wymiana oleju i filtrów
229 tys. km – wymiana pompy wtryskowej i sprzęgła w alternatorze