Witam,
Sprzedam samochód Opel Vectra C 1.9 CDTI 150 KM, przebieg 313 000 km, rocznik 2007 sprowadzony do kraju z Belgii w 2011 roku. Jestem drugim właścicielem auta w Polsce, użytkuję je od 2015 roku.
Vectra w najwyższej wersji wyposażenia COSMO, lakier czarna mika, skórzana tapicerka, system multimedialny DVD 90 z nawigacją (polskie mapy, nieaktualizowane) i kolorowym wyświetlaczem, podgrzewane przednie fotele, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (sprawna), automatyczna klapa bagażnika, tempomat (sprawny), samochód wyposażony w dokładany oryginalny spoiler tylny firmy Irmscher (logo wytłoczone na spodzie).
Silnik sprawny, kiedy trzeba dynamiczny, ale potrafi być też oszczędny - 150-konny turbodiesel 1,9 CDTi, dolewki oleju poniżej 1 L na 10 000 km. Olej GM Dexos 2 5W30 z zestawem filtrów Filtron wymieniany co roku lub 10-12 tysięcy kilometrów przez cały czas mojego używania samochodu. Rozrząd robiony przy 270 000 km (obecnie 313 000 na liczniku).
Środek zadbany, skórzana tapicerka w kolorze węgla drzewnego (odrobinę jaśniejsza od czarnej), czysta, niepodarta. Skóra na gałce zmiany biegów wymieniona przeze mnie kilka lat temu, stan bardzo dobry. Plastiki i wykładziny w dobrym stanie, gumowe dywaniki całe, gumowa wkładka do bagażnika w stanie dobrym.
W bagażniku koło dojazdowe jako zapasówka, komplet niezbędnego wyposażenia typu apteczka, trójkąt, gaśnica, legalna trzecia tablica rejestracyjna dorabiania w Wydziale Komunikacji do ewentualnego bagażnika montowanego na haku.
Samochód w codziennej eksploatacji, systematycznie 1-2 razy w miesiącu robi dłuższe trasy do kilkuset kilometrów po drogach krajowych i autostradach. Opel nie sprawia żadnych problemów mechanicznych, a wszystkie naglące naprawy wykonywane były na bieżąco.
Auto sprzedaję z dwoma kompletami kół na oryginalnych oplowskich alufelgach:
- letnie 18" z oponami Nokian Powerproof 225/45 ZR18 95Y z 2021 roku
- zimowe (aktualnie założone) 16" z oponami Nokian WR D4 205/55 R16 91H z 2020 roku
Opony w bardzo dobrym stanie, zadbane, przechowywane między sezonami w serwisie opon. NIE SPRZEDAJĘ SAMYCH OPON.
Przegląd techniczny aktualny do 01/2026, polisa OC do 02/2026. Hak holowniczy wbity w dowód rejestracyjny, mocowany ze stelażem do ramy auta plus oryginalny moduł komfortu Bosch.
W niedalekiej przeszłość wymieniana prawa końcówka drążka kierowniczego (2025), moduł CIM (2024, oryginalny wkład kluczyka dołączam do auta), zacisk hamulcowy tylny prawy (2024), chłodnica klimatyzacji. Przez 10 lat użytkowania wymieniona szyba przednia (z powodu pęknięcia od kamienia), czujnik doładowania (oryginalny Bosch), koło pasowe, amortyzatory z tyłu zmienione na wersję Heavy Duty, kompresor klimatyzacji, zawór EGR i kolektor dolotowy (dwa ostatnie robione w ASO). DPF (filtr cząstek stałych) oryginalny, sprawny i aktywny, procedura wypalania uruchamia się, gdy trzeba, nigdy nie było z tym problemów.
Auto do drobnych poprawek lakierniczych, alufelgi niepogięte, ale wizualnie do regeneracji, uszkodzona ramka lusterka prawego, minimalnie łuszcząca się warstwa bezbarwna na relingach.
Co jest do zrobienia:
- problemy z elektroniką, prawdopodobnie połączenie z ECU (wtyczka albo wiązka) - objawem są opadające zegary, a wymiana modułu CIM nie przyniosła oczekiwanych skutków - tymczasowo daje się to rozwiązać wykasowując błędy, docelowo trzeba sprawdzić połączenie
- przekładnia kierownicza się "poci", a raz na około 10 000 km trzeba dolać odrobinę płynu do wspomagania kierownicy (poniżej 100 ml)
- sterowanie elektrycznymi lusterkami i ich podgrzewanie nie działa jak powinno
- czujniki parkowania odzywają się tylko zimą, prawdopodobnie kwestia połączenia na wtyczce
- stelaż haka holowniczego i sam hak (nie rama samochodu) są skorodowane
W miarę możliwości proszę o kontakt przez SMS — przez charakter pracy najczęściej nie mogę od razu odebrać telefonu, a na wiadomość odpiszę lub oddzwonię, gdy tylko będę miał taką możliwość. Cena podana w ogłoszeniu do negocjacji. Możliwość obejrzenia samochodu po wcześniejszym umówieniu się. Pozdrawiam i zachęcam do zakupu.