Witam serdecznie, posiadam do odsprzedania Opla którego używam prywatnie od pięciu lat.
Jestem drugim właścicielem w Polsce, odkupiłem samochód w 2020 z przebiegiem 115 000km od osoby która używała go jakie drugie auto w domu.
Sprzedaję ponieważ zmieniła mi się sytuacja rodzinna oraz miejsce zamieszkania - potrzebuję czegoś większego na krótsze dystanse.
Ważniejsze elementy wyposażenia:
- automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja z nawiewem na tył
- klimatyzowany schowek
- przednia szyba solarna
- podgrzewane fotele
- przyciemniane szyby
- elektryczne i składane lusterka fotochromatyczne
- tempomat
- fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego
- elektryczne szyby z przodu, domykane/otwierane z pilota
- światła z opcją follow-me-home
Silnik jest przedliftowy, 122KM. Reszta to polift więc mamy do czynienia z typową przejściówką.
Stan mechaniczny jak i wizualny oceniam na 4+.
Całość nie wygląda na 20 lat, dopiero z odległości metra można dostrzec drobne mankamenty które są nie do uniknięcia w codziennym samochodzie - wszystko widoczne na zdjęciach (obtarcia, odpryski).
Do tego niestety poprzedni właściciel miał dwa obtarcia które później naprawiał lakiernik-artysta przez co lewe, przedni zderzak oraz prawe, tylne nadkole mają lekko inny odcień od reszty samochodu. Widoczne głównie w lato, pod słońce.
Środek zadbany pedantycznie. Jedynie kierownica z lewej strony oraz gałka skrzyni biegów po prawej posiadają widoczne oznaki zmęczenia. Niepalone w środku, podsufitka praktycznie nowa, wnętrze jest suche i pachnące.
Mechanicznie nie ma prawie żadnych zastrzeżeń, zrobiłem masę napraw oraz modyfikacji (patrz: historia poniżej).
Miesiąc temu zaczęło się odzywać przednie, lewe łożysko przy kołach maksymalnie skręconych w lewo (było wymieniane pół roku temu, diagnosta nie dostrzegł problemu - potrafi jednak o sobie przypomnieć lekkim piskiem na parkingu).
Oprócz tego zawias drzwi kierowcy potrafi czasami "strzelić" ale nie wpływa to na nic oprócz doznań akustycznych właściciela, nigdy nie znalazłem chwili aby to naprawić.
Poprzedni właściciel zabezpieczył podwozie barankiem, ja zaś regularnie myłem i odkurzałem co tydzień przez co sól nie dała żadnych większych ognisk rdzy.
Ostatnie pięć lat serwisów i napraw poniżej:
2020:
- wymiana rozrządu, łączników stabilizatorów, poduszek amortyzatora, wkładu prawego lusterka, czujnika położenia wałka rozrządu, amortyzatorów, drążków kierowniczych, klocków i tarcz hamulcowych z przodu
- serwis klimatyzacji
- montaż instalacji LPG BRC Sequent 32
- nowe opony wielosezonowe Kleber
- montaż czujników parkowania
- nowe radio bluetooth z zestawem głośnomówiącym i obsługą z kierownicy (można jeszcze podpiąć kamerę cofania)
- całkowita regeneracja tylnego zawieszenia (nowe wahacze, poliuteranowe tuleje, banany, śruby itp.)
- korekta i odświeżenie lakieru
2021:
- wymiana mechanizmu wycieraczek, poduszki silnika, tylnej, lewej piasty, czujnika temperatury zewnętrznej oraz pompy paliwa
- przyciemnienie szyb
2022:
- wymiana dmuchawy nawiewu (przerobiona aby skraplająca się woda nie uszkadzała płytki z elektroniką)
- serwis klimatyzacji
- płukanka silnika
2023:
- wymiana prawego, przedniego amortyzatora, wahacza oraz zwrotnicy (kolizja z betonową półkulą na lodzie)
- nowe klocki i tarcze hamulcowe z tyłu
- nowy rozrząd oraz tylna, prawa piasta z łożyskiem
- polerka lamp
- wymiana tylnego zderzaka na nowy, oryginalny po kolizji z OC sprawcy
2024:
- nowy akumulator oraz lewe, przednie łożysko
O filtrach, świecach co ~30 000km (została im z połowa życia) oraz oleju co 15 000km (do wymiany za ~5000km) nie ma co dodatkowo wspominać.
Umówmy się, to auto nie spełni kryteriów nowego ale też kosztuje nieduże pieniądze i ma 20 lat. Jeżeli ktoś oczekuje "stanu idealnego" albo "niebitego, przebieg oryginalny 180 000km" to nie jest pod dobrym adresem.
Ważne terminy:
Przegląd ważny do 12.2025.
OC ważne do 03.2025.
LPG ważne do 03.2030.
Dodatkowe informacje:
Sprzedaję bez dodatkowych kół (auto stoi na oponach wielosezonowych) ale za to z kompletem letnich dywaników, baniakiem oleju silnikowego, oryginalnym radiem (można w godzinę przywrócić do stanu fabrycznego), kołem zapasowym wraz z narzędziami w pokrowcu, złączkami LPG na prawie całą Europę (polska, holenderska oraz niemiecka), gwarancją na akumulator, zapasowym łożyskiem, wiatrakiem nawiewu i kilkoma innymi częściami które mi zostały z napraw tej oraz innej Vectry.
Informacje zakupowe, możliwość obejrzenia itp.:
Auto jest stale użytkowane więc w środku tygodnia może być lekko zakurzone, przebieg regularnie rośnie.
Do obejrzenia w Szczecinie, na Pogodnie, w tygodniu po 1600 albo w weekendy po wcześniejszym umówieniu się.
Nie mam problemu podjechać na SKP na twój koszt sprawdzić auto od spodu.
Za telefony "daję X i jestem za godzinę" z góry dziękuję.
Nie odpowiadam na SMSy, wydaje mi się że na 90% pytań które pada przy zakupie auta odpowiedź znajduje się już w ogłoszeniu.
Cena do drobnej negocjacji na miejscu w przypadku gdyby nastąpiła znacząca rozbieżność z opisem.