Oferuje na sprzedaż moje auto (szybki autobus), które dostarcza mnóstwo frajdy i niezapomnianych wrażeń i podróży :)
Jeśli oglądasz na OLX, to na OTOMOTO dostępne jest więcej zdjęć :-)
2002 Opel Zafira A OPC (Z20LET) w dedykowanym tej wersji kolorze Arden Blue.
Fotele RECARO półskóra + Isofix;
7 miejsc;
2.0 Turbo benzyna + LPG – 250KM
6 x AIRBAG
Klimatyzacja
Centralny zamek
Tempomat
Wspomaganie kierownicy
4x el. Szyby plus lusterka
Przebieg – 289 tys. km. Silnik po generalnym remoncie, ma przejechane ok 64.000 km.
Moc po modyfikacjach – 250 KM, 436 Nm – strojone i mierzone w ECUMajster – jest wykres.
Rarytas – kompletne zawieszenie Bilstein B6, trudno dostępne – zregenerowane w 10.2020 w Zerkopol Warszawa – autoryzowany przedstawiciel Bilstein.
OC ważne do 10.2025.
PT ważny do 10.2025.
Modyfikacje/naprawy:
09.2018 – hamulce przód/tył, remont przedniego zawieszenia, geometria – Omega Serwis Krzęcin;
05.2019 – nowy silnik po remoncie (kompletna regeneracja głowicy, honowanie, pierścienie, pasowanie, wszystkie nowe panewki, nowa UPG, usunięte wałki wyrównoważające – większa pojemność układu olejowego, wał korbowy po polerce – z pierwszych edycji x20xev) – Omega Serwis Krzęcin;
05.2019 – wymiana oleju w skrzyni F23, odelżone koło zamachowe, sprzęgło obite kevlarem – Omega Serwis Krzęcin;
06.2019 – rekonstrukcja instalacji LPG w serwisie NOWOTCZYŃSKI Mława – dwa reduktory, nowe przewody, nowy komputer Stag Qbox – wydajność 400 KM
07.2019 – budowa układu dolotowego i wydechowego (FMIC, krótki dolot, TIP, downpipe, sportowy katalizator, custom końcowy – potencjał obydwu na ok. 400KM) – DSR Kraków;
01.2020 – wizyta w RybaGarage (spec od Z20LEx) – drobne poprawki, turbina z LEH od Perun Turbo, irydowe świece, strojenie w ECUMajster;
06.2020 – nowa sprężarka i chłodnica klimatyzacji (Dragun – Brzesko);
07.2020 – poprawki w programie w ECUMajster – 250KM 436 Nm, delikatne pops&bangs;
10.2020 – nowy wysprzęglik, wymiana oleju w skrzyni, wzmocnienie docisku, zabielenie – Omega Serwis Krzęcin;
03.2021 – regeneracja alufelg OZ 18”;
09.2021 – nowy akumulator, regenerowany wydajniejszy alternator – Omega Serwis Krzęcin;
10.2022 – tarcze i klocki Zimmerman, aluminiowa pokrywa zaworów (eliminacja wycieków), nowe świece irydowe – Omega Serwis Krzęcin;
06.2023 – custom'owy mechanizm wybieraka skrzyni biegów – Omega Serwis Krzęcin;
06-08.2024 – nowa sprężarka, skraplacz i przewody klimatyzacji, nowa chłodnica i płyn, przewody układu dolotowego, olej, filtry, geometria zawieszenia – SzorstkiGarage.
Oprócz powyższych, znajdzie się także kilka modyfikacji wizualnych (ciemne lampy przód, lampy tył polift, kierownica obszyta i modyfikowana)
Oczywiście w międzyczasie co około 8-10 tys. km zmieniane olej (AMSOil 5w50), filtry i serwis LPG.
Samochód wystrojony na Pb98 i LPG, używany głównie na trasach po Polsce i Europie, przed „zabawą” zawsze rozgrzany i wtedy jeżdżony na Pb98.
Auto zostało zakupione w 2002 r. w francuskojęzycznej części Szwajcarii, skąd zostało sprowadzone w 3 kwartale 2015 r, do Polski. Ja posiadam je od maja 2018 r., w dokumentach widnieje od 09.2020 r.
Do auta komplet dokumentów i 2 kluczyki (piloty).
3 komplety felg – 18”OZ, 17” ori śnieżynki, 16” zima, stal-struktura (tzw. Insignie).
Auto w związku z wiekiem posiada pewne niedoskonałości wizualne.
Dla konkretnego kupca dorzucam sporo części do „Zosiuni”. Możliwe także przekazanie zabudowy przekształcającej Zafirkę w szybkiego kampera :-)
Sprzedaję z żalem bo przyszła pora na coś nowego – już zakupione – brak miejsca na kilka aut.
Zapraszam do kontaktu. Auto do obejrzenia w Warszawie, po wcześniejszym umówieniu możliwe także w Krakowie, Brzesku i Wadowicach.