1 / 24
3 lipca 2024 14:50
ID: 6125795485
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
PeugeotModel pojazdu
106Wersja
1.1 ClassicGeneracja
II (1996-2006)Rok produkcji
2000
Przebieg
85 000 km
Pojemność skokowa
1 124 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
60 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
8 l/100km
Typ nadwozia
Auta małeLiczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Kolor
ZielonyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Opis
Cześć,
na sprzedaż Pug ze zdjęć, którego jestem trzecim właścicielem - pierwsza była pani z pod Poznania, która jeździła autkiem dosłownie wokół komina i z powrotem, auto też spędziło parę lat zamknięte w garażu - stąd niski przebieg. Osobiście autko nabyłem od motocyklisty z Warszawy, który postawił peugota na ładnych felgach Compomotive z Citroena AX GT i zmienił kierownicę na tą z bogatszych wersji 205, dodatkowo obszyta nową skórą.
Mechanicznie aktualnie jest wzorowo - rozrząd zrobiony w lutym tego roku, tarcze hamulcowe, klocki i jeden zacisk wymieniony przed wycieczką parę tygodni temu. Wcześniej jeszcze pasek alternatora, sworznie wahaczy, filtr paliwa i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
Pug jak stoi tak zawiózł nas z początkiem czerwca do słonecznych Włoch nad jezioro Como, później do Mediolanu (mam sporo zdjęć z wycieczki dla zainteresowanych) - w całym procesie nie zepsuło się totalnie nic, na moje oko silnik nie wziął nawet kropli oleju przez te 4000km i na autostradzie, nawet przy prędkościach rzędu 120 - 140km/h prowadził się zaskakująco fajnie, nie znosiło go na boki, a fotele były na tyle wygodne że nie bolały nas plecy po dwóch dniach w trasie.
Podsumowując auto naprawdę w uczciwym stanie, po umyciu i nawoskowaniu nawet parę osób się nim zaciekawiło na zlocie Youngtimer Warsaw. Miły też jest fakt, że pierwsza rejestracja była w 2001, dzięki temu mamy EURO 3 i Pug wjedzie do centrum stolicy jeszcze do 2028 roku.
Żeby nie było aż tak kolorowo - wady, które totalnie tolerowałem, ale można coś z tym zrobić:
- do wymiany pompka od spryskiwaczy szyb (grosze na allegro i pewnie z 2 godziny zabawy bo trzeba zdjąć prawe przednie nadkole żeby się do tego ustrojstwa dostać)
- system alarmu / centralnego zamka zakładany przez jakichś naszych magików na początku lat 2-tysięcznych otwiera tylko drzwi kierowcy
- Autko miało jakąś przygodę blacharską, wymieniane były drzwi pasażera jeszcze za czasów pani z pod Poznania, miernik wykazuje tam trochę szpachli przy samym progu na słupku B, pod klamką schodzi trochę lakier i można by to poprawić, aczkolwiek jakoś szalenie się to nie rzuca w oczy.
* na zdjęciach zdemontowana była półka od bagażnika, która oczywiście jest w komplecie
Zestaw ogólnie zawiera:
- samochód
- koła zimowe na stalówkach + org. kołpaki 13"
- oryginalna kierownica z poduszką powietrzną
- nowe sprzęgło w pudełku (w aucie jak mniemam jest nadal fabryczne, kompletnie nic się nie dzieje, nie ślizga ale kupiłem przed wyjazdem w te Alpy, w razie czego)
- od poprzedniego właściciela dostałem też poliuretany - dorzucam jakby ktoś miał ochotę założyć
Polecam i zapraszam do kontaktu, autko można obejrzeć / zakupić w Warszawie.
Informacje o sprzedającym
Tomasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie