Dzień dobry,
Z przykrością przychodzi mi sprzedać moje pierwsze auto, perełkę - Peugeota 208 z 2015 roku. Silnik 1.4 diesel, 68 KM.Przebieg 170 tys.
Auto w moich rękach jest prawie 4 lata - w tym czasie pokonałam ponad 70 tys. km; głównie z pracy i do pracy (przejazd trasą ekspresową). Sprzedaję, ponieważ kupiłam już nowe - większe i mocniejsze.
Największą zaletą jest niezawodność - ani razu nie sprawiło problemu z odpalaniem latem, mocną zimą czy po długiej trasie. Żadna usterka nigdy mnie nie uziemiła - wszystkie naprawy planowałam z wyprzedzeniem. W kwestii sprawności technicznej jestem dość pedantyczna, więc każde stukanie, pukanie jakiejkolwiek występowało było konsultowane i usuwane z mechanikiem.
Wymiana oleju i filtra co 10 tys. km (poniżej pełna lista wykonanych przeze mnie napraw). Auto między wymianami oleju nie wymaga dolewania ani kropli oleju - nie zauważa się jakiegokolwiek jego ubytku. Silnik chodzi równo, typowo dla diesla.
Ekonomiczność - druga bardzo duża zaleta. Na pełnym baku nie ma problemu, żeby ekonomiczną jazdą uzyskać wynik 800 km (bez zapalenia rezerwy) oraz spalanie poniżej lub w okolicy 5 l/100 km.
Trzecia zaleta - wygląd. Model ten jest bardzo stylowy i mimo prawie 10ciu lat, nadal się świetnie prezentuje zarówno dla kobiety jak i mężczyzny.
Wady?
Jedynie drobne, kosmetyczne - te, które auto nabyło podczas standardowej, codziennej jazdy:
- jedno delikatne wgniecenie po lewej stronie tylnego zderzaka,
- małe pęknięcie po prawej stronie tylnego zderzaka (niespodzianka zastana na parkingu przez innego użytkownika pojazdu mechanicznego),
Mimo powyższych czujniki parkowania działają bezbłędnie i niezawodnie - dlatego dotychczas nie wymieniałam zderzaka.
- rysa na prawych przednich drzwiach (rysa nabyta przez nocnego pieszego, który pozazdrościł mi takiego cacka w 3 tygodniu jego posiadania),
- przedni zderzak (nieuszkodzony, ale są drobne miejsca, gdzie ubywa bezbarwnej warstwy lakieru. Biały lakier nieruszony; brak ognisk rdzy. Wada obecna już podczas mojego zakupu tego auta - nie zauważyłam, aby dochodziło do jej powiększania),
- delikatny ubytek przycisk „src„ na kierownicy multimedialnej (piękny manicure wymaga poświęceń; w internecie dostępne są takie naklejki do ponownego naklejenia).
Z poniżej wykonanych konserwacji posiadam potwierdzenia; wszystkie wykonane u jednego, zaufanego mechanika:
2021:
- wymiana łożyska prawy przód,
- wymiana paska wieloklinowego,
2022:
- wymiana przednich wahaczy zawieszenia,
- wymiana przednich tarcz i klocków,
2023:
- wymiana filtrów powietrza, kabinowego, paliwa,
- wymiana poduszki dolnej zawieszenia skrzyni biegów,
- wymiana przednich tuleji stabilizatora,
- wymiana oleju w skrzyni biegów,
2024:
- wymiana przednich reflektorów (jeden parował),
- wymiana sprzęgła,
- wymiana filtra kabinowego, powietrza, paliwa,
- uzupełnienie płynu FAP,
- wymiana przednich i tylnich tuleji wahacza,
- Odgrzybianie klimatyzacji ozonatorem i chemią,
- wymiana bębna hamulcowego, szczęk hamulcowych, cylinderka hamulcowego,
- wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego.
Ubezpieczenie OC: do 26.01.2025
Badanie techniczne: do 03.09.2025
Gratis dokładam opony zimowe.
Opony letnie i zimowe Toyo w bardzo dobrym stanie.
Kontakt w godzinach 8-20.
Jeżeli w godzinach 8-16 nie odbiorę - proszę o SMS - oddzwonię gdy będę dostępna.