Dzień dobry,
przedmiotem sprzedaży jest mój prywatny samochód Peugeot 208 I generacji z silnikiem 1.4 VTi o mocy 95km.
Przebieg auta na dzień wstawienia ogłoszenia to 133 000km, auto jest użytkowane na co dzień.
Wyposażenie auta:
- Wielofunkcyjne oryginalne radio ze wszystkimi dostępnymi opcjami (GPS, DAB itp.);
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja;
- Światła do jazdy dziennej LED;
- Tempomat sterowany z manetki;
- Oryginalne felgi aluminiowe 16" na oponach letnich Dębica i felgi stalowe 15'' z oponami zimowymi;
- Wydech firmy BOSAL z wystającą końcówką (taki jak przy wersjach GTI);
- Szyby z przodu podnoszone elektrycznie, tył na korbę;
- We wnęce bagażnika pełnowymiarowe koło zapasowe i zestaw do wymiany;
- Oświetlenie LED wewnątrz auta;
- Dodatkowe akcesoria, takie jak: naklejki ochronne na progi, wkładki zabezpieczające przestrzeń między fotelami, gumowa mata w bagażniku;
- Komplet 2 kluczyków (w tym jeden nieużywany), karta pojazdu, instrukcja, dokumenty potwierdzające naprawy.
Auto na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Przez cały okres użytkowania były robione naprawy eksploatacyjne, takie jak:
- Wymiana tarczy i klocków z przodu/tyłu;
- Wymiana prowadnic zacisków przód;
- Wymiana płynu chłodniczego (przy 115 000 km i przy 132 000 km);
- Wymiana oleju co 8000 km na zalecany przez producenta Total INEO ESC 5w30 (przy 114 000 km, 122 000 km i 132 000 km);
- Wymiana oleju w skrzyni biegów przy 120 000 km;
- Wymiana wahaczy i gum stabilizatora przy 130 000 km;
- Płyn hamulcowy nie wymagał wymiany - został przeze mnie zakupiony, dlatego dodaję go do auta;
- Wymiana filtra powietrza i filtra kabinowego przy każdej wymianie oleju;
- Wymiana końcówek drążka stabilizatora przy 131 000 km;
- Wymiana pompy wody, koła pasowego, paska i rolki osprzętu przy 120 000 km;
- Wymiana sprzęgiełka alternatora przy 123 000 km;
- Rozrząd był sprawdzany przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów i nie wykazał zużycia;
- Czyszczenie miski i smoka olejowego przy 132 000 km;
- Wymiana górnych mocowań amortyzatora, drążków kierowniczych i końcówek drążka przy 132 500km;
- Wymiana świec zapłonowych przy 132 500km.
Auto prezentuje się dobrze zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Ma lakier w ładnym, brązowym kolorze z licznymi mieniącymi się czerwonymi drobinkami, co można zauważyć na zdjęciach. Posiada normalne ślady codziennego użytkowania. Na lakier stosowany był regularnie twardy wosk i Quick Detailery, a plastiki zabezpieczane dressingiem.
Autem jeździ się naprawdę dobrze - po mieście, jak i w trasy, także zimą.
Osiągalne spalanie w mieście to 7,5-8 l/100 km, a w trasie to 6-7 l/100 km benzyny.
Link do Youtube z letnimi felgami: https://www.youtube.com/shorts/Nel_HtE1B0E
Zapraszam do kontaktu i oględzin auta :)