Na sprzedaż Nasz Peugeot 208 w prawie najbogatszej wersji wyposażenia (Salon Polska, więc to odpowiednik wersji GT, która była sprzedawana na zachodzie), który dzielnie służył ponad 3 lata - jeździła nim żona (kupiliśmy go od pasjonata marki i jednego z adminów społeczności Peugeot Klub Polska), kosztował Nas wiele $ i cierpliwości jak na THP przystało :)
Teraz na poważnie; aktualnie samochód wymaga wkładu finansowego - podam listę co jest do zrobienia, ponieważ zamówiliśmy nowy samochód i nie chcemy już inwestować (w ostatnim miesiącu włożone już 3k).
Auto to wersja GT (w PL nie była oficjalnie oferowana), najważniejsze z wyposażenia:
Pełna skóra, klimatyzacja dwustrefowa, pełna elektryka, siedzenia podgrzewane, Navi, bluetooth, audio JBL, tempomat, asystent parkowania (sam parkuje:)), 17 calowe felgi (niestety już nadają się do regeneracji).
Do auta mamy 2 kluczyki, stertę dokumentów z serwisów, książka serwisowa, dwa komplety kół (alu lato+stal zima), gratis dodajemy listwę do tylnego zderzaka z GTI (był plan montażu, ale nie wypalił:)
Auto zabezpieczone antykorozyjnie, zrobiony w ASO rdzawy zaciek na tylnim emblemacie, auto miało czyszczony nagar łupinami, uszczelnialiśmy silnik, auto świeżo po wymianie oleju, cewki, świec, olej wymieniany co 8-10 tys km.
Samochód był na hamowni jakieś 4-5 lat temu i bez jakichkolwiek modyfikacji pokazał moc 170KM, czyli silnik jest z bonusem fabrycznym (nie wiem czy bonus jeszcze jest:))
Auto jest bezwypadkowe, miało ponoć jedną obcierkę parkingową (to przekazał Nam poprzedni właściciel)
Peugeot wymaga trochę serca, ale gwarantuje że przy wciśnięciu gazu w podłogę, banan nie schodzi z twarzy :)
Auta nie oddam za 15-20tys, więc proszę nie tracić czasu swojego i mojego. Wszystko do przegadania i dogadania, powiem wszystko co i jak, bez jakichkolwiek tajemnic.
W związku z pytaniami - auto wystawione jako uszkodzone, ponieważ wyskoczył check - wstępna diagnoza to prawdopodobnie coś z układem chłodzenia, do wymiany najprawdopodobniej pompa wody.