Witam, do zaoferowania posiadam Peugeota 208 ze sławnym silnikiem 1.2 PureTech 110 KM. Auto zakupiłem od handlarza, niestety okazało się miną. W aucie zostało wymienione: blok silnika [kupiłem go z pękniętym blokiem], dwa razy rozrząd w tym ostatnio 02.10.2024 roku razem z kołami zmiennych faz rozrządu, nastawniki faz rozrządu, panewki główne i korbowodowe, pierścienie tłokowe, pompę wody główną i dodatkową, wszystkie uszczelki silnika, standardowo oleje, filtry, świece, amortyzatory tył, wypalony i wyczyszczony filtr cząstek stałych, wszystkie czujniki silnika [wywalały błędy na diagnostyce]. Auto jest po kapitalnym remoncie silnika ma wymienione dosłownie wszystko [posiadam paragony na części]. Auto było remontowane tylko w jednym warsztacie w którym pracuję. Przejdę do meritum wady auta. Peugeot pracuje bardzo dobrze jak na trzy cylindry i 110KM bez problemu rozwija 180Km/h, nie ma problemu z wkręcaniem się na obroty czy braki mocy. Silnik pracuje również bardzo dobrze. Problemem jest, że gdy osiągnie temperaturę powyżej 90 stopni wyskakuje błąd awaria silnika. Komputer wskazuje błąd uszkodzony rozrząd, zapchany smok lub uszkodzony zawór podtrzymujący ciśnienie oleju. Pompa oleju podaje właściwe ciśnienie, silnik smarowanie ma. Gdy zgasimy silnik i damy mu ostygnąć błędy gasną samoczynnie i pojawiają się dopiero po ponownym przekroczeniu 90 stopni. Serwis rozkłada ręce a ja już mam dosyć pompowania pieniędzy w to auto gdyż to wszystko przerosło już cenę samego auta. Sprzedaję auto z taką wadą. Jeśli ktoś się zna i wie gdzie szukać usterki to sobie z tym poradzi. Nie ukrywam żadnej wady pisze jak jest. Jeśli ktoś jest zainteresowany podam więcej informacji pod numerem telefonu bądź SMS gdybym nie odbierał. Auto stoi na alufelgach z oponami całorocznymi, reszta elektryki, kamera, czujniki parkowania, radio, nawigacja, usb itp. działają bez zarzutu. Auto jest w ciągłej eksploatacji, sprzedaję jako uszkodzone, możliwa negocjacja ceny.