AKTUALIZACJA PONIŻSZEGO OGŁOSZENIA: W dniu wczorajszym (14.10.2024 r.), w trakcie zwykłego użytkowania auta nastąpiła nagła i poważna awaria silnika: masywny wyciek oleju (stosowne zdjęcie umieściłem w "galerii"), pomimo umycia silnika, wysuszenia i dolania oleju silnik nie odpalił, co wskazuje na poważniejsze jego uszkodzenie.
"Dzień dobry, oferuję możliwość kupna samochodu Peugeot 3008 HDi Premium (rocznik 2010, pojemność silnika 1560 cm³, moc 80kW, przebieg 227 tys km, pięciodrzwiowy, kolor biała perła). Jestem jego drugim właścicielem, auto zostało sprowadzone ze Skandynawii, użytkuję je już ponad 10 lat. Auto ma ważny przegląd techniczny i OC, opłacone do połowy listopada 2024 r.
Niedawno zostało uszkodzone w wyniku stłuczki (przód samochodu, co widać na zdjęciu), ale pomimo tego nadal jest w pełni sprawne technicznie i „jezdne”, a stłuczka w żaden sposób nie naruszyła pracy silnika, geometrii kół, komfortu jazdy itp. Koszt naprawy uszkodzeń powstałych w tym zdarzeniu został wyceniony w jednym z uznanych szczecińskich warsztatów na około 3 tys zł (w trybie „pozaserwisowym”). Proponowana cena sprzedaży auta jest różnicą jego rynkowej wartości i kosztów naprawy, do negocjacji.
Auto jest dobrze utrzymane, ładne i „młodsze” wizualnie, prowadzi się pewnie, "trzyma" drogi, odpala bez problemu, a w czasie jazdy nie słychać i nie czuć oznak „wieku”, przebytych kilometrów czy eksploatacji wynikającej z codziennego użytkowania. W trybie miejskim spala ok 8-9l na 100km, w trasie ok 7l.
Samochód ma świeżo nabitą i odgrzybioną klimatyzację, a ponadto wyposażony jest (między innymi) w:
- panoramiczny (przeszklony) dach,
- sześciobiegowa skrzynia manualna,
- hak holowniczy,
- komputer pokładowy,
- radio MP3/AUX/USB/CD,
- gniazdo USB,
- wyświetlacz typu Head-Up,
- tempomat,
- kontroler odległości z przodu,
- czujniki parkowania,
- lusterka boczne składane elektrycznie,
- spryskiwacze reflektorów,
- lampy przeciwmgielne,
- elektryczny hamulec ręczny,
- elektryczne sterowanie ustawieniem kierownicy i kolumny kierowniczej
- systemy ABS, ESP, WEBASTO
- elektroniczny system rozdziału siły hamowania,
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (z przodu),
- boczne poduszki powietrzne - przód,
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- podgrzewany fotel kierowcy,
- podgrzewany fotel pasażera,
- podłokietniki – przód i tył,
- duży schowek pod przednim podłokietnikiem
- schowek na okulary (w podsufitce)
- dwa schowki w podłodze, przed tylną kanapą,
- rozkładany stolik na tylnej kanapie,
- kierownicę skórzaną, ze sterowaniem radia,
- dźwignię zmiany biegów wykończoną skórą, ,
- elektrycznie opuszczane szyby przednie i tylne,
- duży, pojemny i ustawny bagażnik, z bocznymi schowkami, z możliwością regulacji poziomu „podłogi”, zakrywany plandeką
- rozkładany tylny zderzak, typu „ława”
- alufelgi,
Auto nie przechodziło żadnego tuningu, od początku jeździ na fabrycznych ustawieniach i parametrach, nie uczestniczyło także w żadnym wypadku zakończonym dachowaniem, upadkiem na bok, wymianą silnika, skrzyni biegów, turbiny czy szyb, prostowaniem podłogi lub dachu, zalaniem lub pożarem. Jest również wolne od jakichkolwiek zobowiązań prawnych, hipotecznych, kredytowych, komorniczych itp
Samochód można obejrzeć w jednym z warsztatów w prawobrzeżnej części Szczecina, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oględzin, pod numerem telefonu: (Jerzy)".
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.