Mam na sprzedaż Peugeot 307 z 2007 roku z ekonomicznym silnikiem 1.6 HDI (średnie spalanie ok. 5,3 l/100 km – zdjęcie komputera w ogłoszeniu). Auto z polskiego salonu, jestem trzecim właścicielem. Pełna historia jest dostępna za darmo online https://www.gov.pl/web/gov/sprawdz-historie-pojazdu (data pierwszej rejestracji 09.10.2007).
Samochód garażowany, bezwypadkowy, zadbany, niepalone w środku. OC ważne do sierpnia 2025, przegląd do października 2025. Do auta dołączam dwa komplety kluczyków.
Najważniejsze cechy:
✔️ Silnik po dużym serwisie przy 110 tys. km – wymieniony słupek silnika, turbo i osprzęt na wersję 110 KM, regeneracja wtryskiwaczy i sprzęgło (aktualnie przebieg 230 tys. km, bezproblemowa eksploatacja od czasu naprawy).
✔️ Brak dwumasy
✔️ Manualna skrzynia
✔️ Obniżone zawieszenie o 3 cm na sprężynach Eibach – auto prowadzi się pewnie i komfortowo.
Bogate wyposażenie:
- Reflektory ksenonowe + funkcja odprowadzania światłami po zamknięciu auta
- Światła dzienne
- Automatyczne światła sterowane czujnikiem zmierzchowym
- Automatyczne wycieraczki
- Dwustrefowa klimatyzacja (serwisowana i nabijana w 2024 r.)
- Skórzane fotele z Peugeot 308, przednie podgrzewane, kierowca z elektryczną regulacją, w tylnej kanapie podłokietnik i tunel na narty
- Tempomat
- Nawigacja
- Alufelgi 18” + opony całoroczne (Kleber Quadraxer 2 kupione w 2023 roku)
- ISOFIX przód i tył (łącznie 3 zestawy)
- Oryginalne radio z bluetooth, zestawem głośnomówiącym i USB (FM i CD do naprawy)
- Elektrycznie składane lusterka i fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Automatycznie składane/rozkładane lusterka boczne przy zamykaniu/otwieraniu auta
- Elektryczne szyby przednie
- Kierunkowskazy autostradowe/komfortowe kierunkowskazy
- Sterowanie radiem przy kierownicy
- Centralny zamek
- Zmodernizowane nagłośnienie – głośniki HERTZ + wygłuszone drzwi
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Blokada skrzyni biegów
- Kierownica z Peugeota 307 CC obszyta skórą
- Pod radiem dodatkowy nieoryginalny uchwyt na kubek
Na bieżąco serwisowany – wymienione m.in.:
- Tarcze i klocki przód
- Czujniki (wałka rozrządu, temperatury silnika, światła stop)
- Łączniki stabilizatora
- Pokrywa zaworów
- Olej i filtry co roku bez względu na przebieg
Uczciwie o stanie:
Auto nosi ślady użytkowania – rysy po bokach i kilka wgnieceń na dachu (widoczne na zdjęciach).
Turbina powoli się kończy, lekko wycieka olej w okolicach turbo i czasami pojawia się niegroźny check engine z błędem P0238 ale po czasie sam znika (koszt naprawy to koszt turbo ok. 1000 zł + robocizna, można użytkować bez natychmiastowej interwencji).
Odprysk na szybie czołowej po stronie pasażera – nie wpływa na widoczność i nie postępuje od wielu lat.
Sprzedaję, bo przesiadłem się na nowe auto – Peugeot wciąż świetnie służy i będzie dobrą propozycją dla osoby szukającej wygodnego, zadbanego i ekonomicznego auta z bogatym wyposażeniem.
Zapraszam do kontaktu i obejrzenia na żywo.