Witam. Oferuję Peugeota 307SW 1.6HDi 110 KM 2005 rok manual polift ale jeszcze bez DPF-u. Auto trzecie w rodzinie jako tzw. wół roboczy. Pojazd posiadam od 2020 roku i kupiłem go od znajomego przy przebiegu około 270 tys. km. Obecny stan licznika to 320 tys. Tylko w tym roku wymieniłem:
1. Sprężyny przód
2. Łożyska amortyzatorów przód + odboje
3. Sprężyny tył
4. Amortyzatory tył
5. Poduszki amortyzatorów tył
6. Napinacz
7. Pasek wielorowkowy
8. Szyba przednia
9. Sworznie wachaczy przód
10. Tuleje wachaczy przód
11. Termostat
12. Końcówki drążków kierowniczych
13. Geometria zawieszenia
14. Rozrusznik
15. Akumulator
16. Linki ręcznego
17. Magistrala wodna silnika
18. Tarcze i klocki przód
19. Klocki tył
OC opłacone w całości do końca roku, przegląd do marca 2025. Osobie zainteresowanej przekażę wszystkie faktury i paragony za części jak i zdjęcia z chwili kupna. Auto cały czas użytkowane. Jest to wersja SW czyli dach panoramiczny a tylna kanapa to każdy oddzielny fotel. Jest klimatyzowany schowek, dwustrefowa klima, komputer pokładowy, tempomat, podłokietnik kierowcy i pasażera, z tyłu rozkładane stoliczki, relingi dachowe i wiele innych. Generalnie po przejechaniu 500 km człowiek wysiada jakby przejechał może ze 100:) Posiada nowy olej Valvoline MaxLife 5W40 i pakiet wszystkich filtrów (olej wymieniam w każdym aucie max co 10 tys.). Równiez inne płyny świeże - olej skrzynia, płyn chłodniczy oraz hamulcowy. Na rozrządzie można przejechać jeszcze co najmniej 40 tys. km lub dwa lata przyjmując wymianę co 5 lat lub 80 tys. km. Auto posiada świeże sprzęgło wraz z dociskiem (stan dwumasy po weryfikacji przy wymianie sprzęgła - bardzo dobry). Spalanie trasa 120-140 km/h - 4,5 l (na baku w wakacje zrobiłem 1300 km). Spalanie po Warszawie nie przekracza 6,2 l (jazda dynamiczna bez oszczędzania). Peugeot rok po rejestracji zagranicą trafił do Polski także spód ma nalot rdzy ale bez żadnych dziur. Progi widać, że są ruszone ale nie ma tragedii, zabezpieczyłem je neutralizatorem rdzy Boll a następnie durabitem K2. Do wymiany na dzień dzisiejszy łączniki stabilizatora przód (dokładnie jeden lewy) oraz można też wymienić tarcze tył w najbliższym czasie. Silnik w mega stanie, pali od strzała w każdej temperaturze i od wymiany do wymiany bez żadnych dolewek oleju. Po dziś dzień Peugeot robi katalogowy Vmax. Gdyby nie numeracja miejsc na moim osiedlu, nie sprzedałbym go z racji stanu mechanicznego. Nie mogę trzymać trzech samochodów. Pisać, dzwonić, nie mam nic do ukrycia i nie jestem handlarzem. Zdjęcia surowe, nie picowane. Polecam:)