Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 1
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 2
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 3
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 4
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 5
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 6
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 7
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 8
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 9
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 10
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 11
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 12
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 13
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 14
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 15
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 16
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 17
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 18
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 19
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 20
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 21
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 22
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 23
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 24
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 25
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 26
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 27
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 28
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 29
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 30
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 31
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 32
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 33
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 34
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 35
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 36

1 / 37

Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 1
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 2
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 3
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 4
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 5
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 6
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 7
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 8
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 9
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 10
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 11
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 12
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 13
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 14
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 15
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 16
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 17
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 18
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 19
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 20
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 21
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 22
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 23
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 24
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 25
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 26
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 27
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 28
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 29
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 30
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 31
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 32
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 33
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 34
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 35
Peugeot 308 PureTech 110 Stop & Start Allure - 36

Najważniejsze

Przebieg

122 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 199 cm3

Moc

110 KM

Opis

KILKA SŁÓW O POCZĄTKACH NASZEJ GENERACJI MODELU 308...

Produkowany od roku 2013, następca pierwszej generacja Peugeota 308, wbrew dotychczasowej strategii koncernu, nie zmienił swojej nazwy na 309 (wcześniej bowiem model 308 zastąpił 307, ten natomiast – 306 itd.), lecz stał się jej kolejną generację. Auto pod względem stylistycznym nawiązuje do modeli 508 oraz 208 (z którego przejęto także część rozwiązań użytych we wnętrzu samochodu). Peugeot 308 drugiej generacji powstał na nowej platformie podłogowej PSA EMP2, podobnie jak Citroen C4 Picasso. Oferta nadwoziowa jest jednak szczuplejsza niż w przypadku poprzednika. Francuski 308 zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2014.

/////////////////////////////

Prezentowany w naszej ofercie to Peugeot 308 1,2 turbo benzyna, 110KM w wersji po liftingowej.

Samochód jest wzorcem dynamiczności, jak również jest bardzo elastyczny i super oszczędny – 5l/100 km.

Nawet podczas dynamicznej jazdy miejskiej spalanie nie przekracza 6 l.

///////////////////////////


Peugeot 308 przekonuje nas przestronnym bagażnikiem, oszczędnym silnikiem i komfortowym zawieszeniem.

Czy w dzisiejszych czasach to wystarczy?

Większy wewnątrz, lżejszy i oszczędniejszy – tak drugą generację Peugeota 308 na tle poprzednika charakteryzują sami Francuzi.

//

W obecnej generacji 308 Peugeot zdecydował się na wysoko umieszczone zegary, tak więc kierowca obserwuje je nad wieńcem kierownicy – dzięki temu wzrok prowadzącego nie musi schodzić nisko podczas jazdy.

Poza tym deska rozdzielcza jest bardzo uporządkowana, sterowanie większością funkcji odbywa się na dotykowym ekranie na centralnym panelu.

//

W porównaniu z wersją przed liftingową, która zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014,w naszej wersji mamy inną maskę silnika, przedni grill oraz wloty powietrza, które nadają teraz kompaktowemu Peugeotowi więcej agresywności.

//

Wewnątrz najwięcej zmian objęło system i-Cockpit, który posiada funkcję Mirror Screen, pozwalającą na odczyt na wyświetlaczu auta zawartości naszego smartfona. System nawigacji otrzymał nową grafikę 3D, posiada funkcję sterowania głosem i szybciej reaguje na zmieniające się otoczenie. Z kolei system Visiopark z kamerą 180 st. oraz Park Assist ułatwią manewry na parkingu.

//

Zmodernizowany 308 przejął więcej nowej technologii także pod kątem bezpieczeństwa, za który odpowiadają m.in. aktywny układ hamulcowy czy też układ ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu.

//


308 to model przełomowy dla francuskiego producenta również i w tej kwestii.

Układ kierowniczy, który bardzo dobrze informuje kierowcę, co dzieje się z przednimi kołami oraz zawieszenie, które tym razem nie zostało wyciągnięte z furmanki, powodują, że 308 bardzo szybko zbliżył się do niemieckiej konkurencji.

To zdecydowanie wpłynęło na jego pozycję w świecie motoryzacji.

Peugeot, wprowadzając na rynek 308, doskonale połączył nowoczesność z klasyką.

Stylistyka i rozwiązania naszego modelu są na tyle wyraziste, aby przypaść do gustu odbiorcom, jednocześnie nie przerażając ich nadmierną ekstrawagancją.

Wprowadzone przez niego i nadal stosowane innowacje powodują, że 308 wyróżnia się tłumie.

To wszystko pozwala mu nie tylko przetrwać , ale także ciągle wzbudzać zainteresowanie wśród potencjalnych nabywców.

Dlatego zapraszamy do zapoznania się z naszym modelem, a przekonacie się, że jest to auto godne polecenia a co za tym idzie godne zakupu.

W przypadku państwa wizyty możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, jak również możliwy zakup auta z roczną gwarancją.

Zapraszamy.

 

4 grudnia 2024 22:48

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

308

Wersja

PureTech 110 Stop & Start Allure

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

T9 (2014-2021)

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jolanta AutoVika

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store