Peugeot 308 - 1
Peugeot 308 - 2
Peugeot 308 - 3
Peugeot 308 - 4
Peugeot 308 - 5
Peugeot 308 - 6
Peugeot 308 - 7
Peugeot 308 - 8
Peugeot 308 - 9
Peugeot 308 - 10
Peugeot 308 - 11
Peugeot 308 - 12
Peugeot 308 - 13
Peugeot 308 - 14
Peugeot 308 - 15
Peugeot 308 - 16
Peugeot 308 - 17
Peugeot 308 - 18
Peugeot 308 - 19

1 / 20

Peugeot 308 - 1
Peugeot 308 - 2
Peugeot 308 - 3
Peugeot 308 - 4
Peugeot 308 - 5
Peugeot 308 - 6
Peugeot 308 - 7
Peugeot 308 - 8
Peugeot 308 - 9
Peugeot 308 - 10
Peugeot 308 - 11
Peugeot 308 - 12
Peugeot 308 - 13
Peugeot 308 - 14
Peugeot 308 - 15
Peugeot 308 - 16
Peugeot 308 - 17
Peugeot 308 - 18
Peugeot 308 - 19

Najważniejsze

Przebieg

240 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

136 KM

Opis

Cześć.


Do sprzedania Peugeot 308sw (T7) 2008r. 2.0HDI (RHR) 136km, przebieg: dobija do 240000km.


Auto 'wyprowadzone' na ludzi, ale po kolei:


Wyposażenie/parametry:

  • silnik: 2.0HDI (RHR) 136km
  • skrzynia: manual 6-biegowy
    praktycznie full opcja tj:
  • klimatronik 2-strefowy
  • czujniki parkowania przód/tył
  • alufelgi 16"
  • szklany dach/panorama + przesłona/roleta (sprawna)
  • profilowana kierownica, sterowanie radio/tempomat przy kierownicy
  • skórzana tapicerka
  • grzane fotele
  • czujnik zmierzchu/czujnik deszczu
  • fabryczne radio CD/MP3/AUX/BT/zest.głośnomówiący
  • światła dzienne (DRL)
  • tempomat
  • fabryczny hak + dodatkowa tablica wbita w dowód (używana z bagażnikiem rowerowym)
  • zarejestrowany na 7 osób (opcjonalny 3ci rząd foteli)
  • BT/OC aktualne


Auto kupione wiosną 2023r. W maju 2023r. klasyczny serwis pozakupowy: rozrząd + oleje/filtry, hamulce przód (tarcze/klocki) (przy ok 225000km) - ponad 2000zł.


Jesienią 2023 rozleciał się dwumas a jako bonus pompa i wtryski ze wskazaniem do regeneracji/wymiany. Ze względu na zakres prac zapadła o wyciągnięciu silnika z budy i ogarnięcia wszystkiego dookoła.

Zatem: kpl. zregenerowanych wtrysków (podkładki, frez gniazd), pompa (używana z gwarancją), czyszczenie układu paliwowego, kpl. nowych świec + sterownik świec, kompletny dwumas z tarczą, wysprzęglikiem, łożyskiem itp.(bodajże LUK), poprawka zaślepienia EGR (co jakiś czas generowało sporadyczne błędy - bez wpływu na osiągi), wymiana łańcucha wałków rozrządu (FEBI) skoro brak informacji o wymianie obecnego plus oczywiście nowy pasek główny. Na deser nowy akumulator (końcówka stycznia 2024).

Finalnie auto przestało ponad 2 m-ce w warsztacie. W międzyczasie kupiłem sobie auto 'zastępcze'...

Temat zamknął się gdzieś w okolicach 10.000PLN O_o Wiosną okazało się, że klima nie startuje . Na bank 'fachowcy' w ferworze walki rozszczelnili mi układ, ale 'weź-udowodnij'. Zatem jeszcze nowy wąż klimy + czynnik.

Od tamtej pory już tylko bieżąca eksploatacja (łożysko tył + regeneracja zacisku, klocki hamulcowe tył, linka ręcznego, czujnik pedału hamulca).


Mimo potknięć auto ogarnięte technicznie z bogato udokumentowaną historią napraw. Badania techniczne przechodzi bez zająknięcia...


Wizualnie auto w bdb stanie, progi, podłoga ok. Jak każdy wojownik szos ma jakieś drobne blizny (małe pęknięcie na zderzaku, drobne wgniotki parkingowe - jak otwierasz drzwi to chociaż je trzymaj :P). Lewy próg ma 'miękką' niegroźną wgniotkę (przeciągnięcie po rozpadającym się spróchniałym pieńku w lesie). Wnętrze super...

Elektrycznie praktycznie wszystko działa poza światłami dziennymi (działały przed dużym serwisem) oraz tempomat (nie sprawny i nie diagnozowany od zakupu). Zawieszeniowo ok, prowadzi się pewnie. Na felgach ładne opony - dużo 'mięsa'.


Jeszcze spalanie: letni wypad z bagażnikiem i rowerem na haku (ok 1000km) 5,1l/100km (większość trasa, ale też i kręcenie się po okolicy + miasto). Mam jeszcze w kompie zapisane średnie zużycie z chyba 8000km z wynikiem bodajże 6,4L (w tym sporo miejskiej jazdy). Zaliczył też wypad nad morze (4 osoby, bagaże, 2 rowery na bagażniku) ok 5,5L/100km (z nie wiem ilu... 1300km?).


Tak czy inaczej mam inne auto, a to służy głównie jako rodzinne zastępcze - jest nieco za duże na typowo miejskiego 'malucha'. Auto od jesieni zrobiło może ze 2000km - głównie garażowane, ale oczywiście na drodze co kilka tygodni. Ostatnio również mała trasa - ok 350km w 2 dni. Jak trzeba po prostu wsiadam i jadę (bez doglądania poziomu płynów ustrojowych) :P Do frytkownicy zalewane 5w30...


PS. Obecnie auto na 'zimówkach' (felgi te same).


Oby trafił w dobre ręce...



Możliwość obejrzenia/jazdy próbnej


POLECAM

 

22 marca 2025 0:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

308

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2008

Generacja

T7 (2008-2013)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Biała Podlaska, Lubelskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store