Peugeot 308 - 1
Peugeot 308 - 2
Peugeot 308 - 3
Peugeot 308 - 4
Peugeot 308 - 5
Peugeot 308 - 6
Peugeot 308 - 7
Peugeot 308 - 8
Peugeot 308 - 9
Peugeot 308 - 10
Peugeot 308 - 11
Peugeot 308 - 12
Peugeot 308 - 13
Peugeot 308 - 14
Peugeot 308 - 15
Peugeot 308 - 16
Peugeot 308 - 17
Peugeot 308 - 18
Peugeot 308 - 19
Peugeot 308 - 20
Peugeot 308 - 21
Peugeot 308 - 22
Peugeot 308 - 23
Peugeot 308 - 24
Peugeot 308 - 25
Peugeot 308 - 26
Peugeot 308 - 27
Peugeot 308 - 28
Peugeot 308 - 29
Peugeot 308 - 30
Peugeot 308 - 31
Peugeot 308 - 32
Peugeot 308 - 33
Peugeot 308 - 34

1 / 35

Peugeot 308 - 1
Peugeot 308 - 2
Peugeot 308 - 3
Peugeot 308 - 4
Peugeot 308 - 5
Peugeot 308 - 6
Peugeot 308 - 7
Peugeot 308 - 8
Peugeot 308 - 9
Peugeot 308 - 10
Peugeot 308 - 11
Peugeot 308 - 12
Peugeot 308 - 13
Peugeot 308 - 14
Peugeot 308 - 15
Peugeot 308 - 16
Peugeot 308 - 17
Peugeot 308 - 18
Peugeot 308 - 19
Peugeot 308 - 20
Peugeot 308 - 21
Peugeot 308 - 22
Peugeot 308 - 23
Peugeot 308 - 24
Peugeot 308 - 25
Peugeot 308 - 26
Peugeot 308 - 27
Peugeot 308 - 28
Peugeot 308 - 29
Peugeot 308 - 30
Peugeot 308 - 31
Peugeot 308 - 32
Peugeot 308 - 33
Peugeot 308 - 34

Najważniejsze

Przebieg

238 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

136 KM

Opis

Cześć.


Zapnijcie pasy bo moje opisy ogłoszeń są delikatnie 'rozległe'.


Do sprzedania Peugeot 308sw (T7) 2008r. 2.0HDI (RHR) 136km, przebieg 238000km (rośnie).


Auto 'wyprowadzone' na ludzi, ale po kolei:


Wyposażenie/parametry:

  • silnik: 2.0HDI (RHR) 136km
  • skrzynia: manual 6-biegowy
    praktycznie full opcja tj:
  • klimatronik 2-strefowy
  • czujniki parkowania przód/tył
  • tempomat
  • szklany dach/panorama + przesłona/roleta (sprawna)
  • profilowana kierownica, sterowanie radio/tempomat przy kierownicy
  • skórzana tapicerka
  • grzane fotele
  • czujnik zmierzchu/czujnik deszczu
  • fabryczne radio CD/MP3/AUX/BT/zest.głośnomówiący
  • światła dzienne (DRL)
  • alufelgi 16"
  • fabryczny hak + dodatkowa tablica wbita w dowód (używana z bagażnikiem rowerowym)
  • zarejestrowany na 7 osób (opcjonalny 3ci rząd foteli)
  • BT/OC aktualne


Auto kupione wiosną 2023r. W maju 2023r. klasyczny serwis pozakupowy: rozrząd + oleje/filtry, hamulce przód (tarcze/klocki) (przy ok 225000km) - ponad 2000zł.

Ponieważ (jak się potem okazało) trafiłem na nie do końca uczciwego sprzedawcę (zresztą chyba sam dość pobieżnie traktował serwisowanie auta) kilka miesięcy później zaczęły się 'wydatki'.

Pewnie statystyczny "Kowalski" od razu by się poddał, ale chyba już jestem znany od ratowania ciężkich przypadków :D

A więc: ponieważ w układzie chłodzenia był pewnie mix kilku płynów a może i bliżej nie określonych związków chemicznych (brązowawa ciecz z pianą na 2 palce w zbiorniczku) zostało wykonane profesjonalne płukanie całego układu + wymiana płynu.

Koszt operacji ok 500zł - do dziś zbiornik i płyn krystalicznie czysty :P

Najgorsze miało dopiero nadejść ponieważ jesienią 2023 rozleciał się dwumas a jako bonus pompa i wtryski powiedziały papa. Finalnie auto przestało ponad 2 m-ce w warsztacie - ale jak robimy to wszystko i kompleksowo. Ze względu na zakres prac zapadła o wyciągnięciu silnika z budy i ogarnięcia wszystkiego dookoła.

Zatem: wjechał kpl. zregenerowanych wtrysków, pompa (używana z gwarancją), czyszczenie układu paliwowego, kpl. nowych świec + sterownik świec żarowych, kompletny dwumas z tarczą, wysprzęglikiem, łożyskiem itp. itd. (bodajże LUK), ogarnięcie/poprawka zaślepienia EGR, dodatkowo profilaktyczna wymiana łańcucha wałków rozrządu (FEBI) ponieważ poprzedni serwis wymieniający rozrząd zignorował prośbę o weryfikację. A że w tym celu i tak trzeba rozrząd rozpiąć - wjechał ponownie nowy pasek główny.

Na deser doszedł jeszcze nowy akumulator (końcówka stycznia 2024).

Jako, że nie miałem auta dość długo a poruszać się trzeba kupiłem sobie 'chrupka' na tymczasem (p.307) o ironio w którym 3 m-ce później robiłem w zasadzie sam remont silnika (wymiana głowicy, mycie+honowanie tulei, wymiana panewek, pierścieni, docieranie zaworów + wymiana uszczelniaczy plus oczywiście uszczelki, simmeringi i inne drobiazgi jak rozrząd). Ale to tak a-propos :P

Temat zamknął się gdzieś w okolicach 10.000PLN O_o ale można powiedzieć, że chyba wszystkie grube tematy ogarnięte. Wiosną okazało się klima się nie załącza. Jestem prawie pewien że 'fachowcy' w ferworze walki rozszczelnili mi układ, ale 'weź-udowodnij'. Finalnie wymiana nieszczelnego węża klimy + czynnik). Klima działa bez zarzutu.

W ostatnim czasie już tylko czysta bieżąca eksploatacja (łożysko tył + regeneracja zacisku, klocki hamulcowe tył, linka ręcznego, czujnik pedału hamulca).


Mimo potknięć auto ogarnięte technicznie z bogato udokumentowaną historią napraw. Badania techniczne przechodzi bez zająknięcia (ostatnie w maju b.r.).


Wizualnie auto w bdb stanie, wnętrze super, w sumie bez korozji, progi, podłoga ok, latem zrobiłem kilka minimalnych zaprawek (odbicia parkingowe, drobne rdzawki itp. oczywiście zgodnie ze sztuką tj. szlifowanie, preparat antykorozyjny, podkłady, bazy, klar - do wglądu foty). Lewy próg ma 'miękką' niegroźną wgniotkę (przeciągnięcie po rozpadającym się spróchniałym pieńku w lesie).

Elektrycznie praktycznie wszystko działa poza światłami dziennymi (działały przed dużym serwisem) oraz tempomat (nie sprawny i nie diagnozowany od zakupu). Zawieszeniowo ok, prowadzi się jak po szynach, nie ściąga, nie wibruje itp. Na felgach ładne opony - dużo 'mięsa'.


Z największych zalet mechanicznych to ogarnięte common-rail, dwumas, rozrząd z łańcuchem. Auto nie posiada dpf/fap, EGR zaślepiony. Mimo to zbiera się ok i nie dymi. Przed serwisem CR potrafił zakopcić jak wymęczone TDI ;P .

Jeszcze spalanie: letni wypad z bagażnikiem i rowerem na haku (ok 1000km) 5,1l/100km (większość trasa ale też i kręcenie się po okolicy + miasta jak np. Zamość itp). Mam jeszcze w kompie zapisane średnie zużycie z chyba 8000km z wynikiem bodajże 6,4L (w tym sporo miejskiej jazdy). W zeszłym roku (wakacje) załadowany na full wypad nad morze (4 osoby, bagaże, 2 rowery) ok 5,5L/100km.


Oby trafił w dobre ręce...



Możliwość obejrzenia/jazdy próbnej


POLECAM


ps. więcej zdjęć na OTOMOTO!

 

26 października 2024 19:43

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

308

Generacja

T7 (2008-2013)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Szary

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Biała Podlaska, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store