Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby ekspert sprawdził około 200 pozycji, w tym stan techniczny i stan bezpieczeństwa samochodu, a także wykonał zdjęcia wszelkich istniejących uszkodzeń
Sprawdź stan samochodu przed zakupem
Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby wybrać samochód z większą pewnością
1 / 1
Najważniejsze
Przebieg
300 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 905 cm3
Moc
158 KM
Opis
Peugeot 405 MI16 silnik XU9J4
Proszę najpierw wszystko przeczytać i dzwonić kiedy jest się naprawdę zainteresowanym.
Brak zdjęć ponieważ jestem za granicą, sprawę można załatwić pomiędzy drugim a szóstym października.
Rok produkcji 1991.
Auto zarejestrowane i ubezpieczone – brak badania technicznego.
Żeby zabrać potrzebna laweta i dodatkowe miejsce na wszystkie rzeczy które są luzem.
Niedokończony remont, zawsze brakowało pieniędzy, a może nawet chęci.
Silnik po kapitalnym remoncie, jedna tuleja tłokowa dorobiona w firmie Pistons i jeden pierścień zrobiony w nad wymiarze. Kto zna silnik wie, że w sprzedaży był tylko cały zestaw tłoki plus tuleje w oryginale. Silnik nie został nawet odpalony. Pierścienie zabezpieczone przed korozją.
Dokładam drugi komputer wtrysku z wiązką - ma dwa rzędy pin – brak odcięcia przy 6000 obrotów. Wtedy ten silnik pokazuje jak dobry ma układ wydechowy i co potrafi.
Powłoka lakiernicza pozostawia wiele do życzenia – wygląda jakby co najmniej dwóch amatorów się jej dopadło. Kolor srebrny i taki był w oryginale.
Oryginalne felgi aluminiowe 15 cali, 5 sztuk, kolor srebrny – te z dziewięcioma otworami (chyba dziewięcioma)
Lewy tylny błotnik był raczej wymieniany.
Przedni zderzak pęknięty na rogu, ale do naprawy. Dolne szczeliny były przycinane chyba pod światła dzienne.
Drzwi kierowcy spory luz na zawiasach.
Dwa układy wydechowe – ale kolektor jeden, drugi był popękany pewnie od gazu.
Mam jeszcze jakieś dodatkowe części, które dokładam – zaciski, jarzma, zwrotnice, kolumnę kierowniczą i chyba coś jeszcze.
Chyba mam jeszcze drugi silnik XU9J4 i skrzynie biegów, muszę sprawdzić – ale za to dopłata.
Auto stało wiele lat w suchym i ogrzewanym garażu, teraz niestety od roku pod plandeką na betonie.
Do zrobienia pozostaje:
tylna belka zawieszenia
tylne piasty
wyczyścić tył karoserii z korozji - punktowo
układ hamulcowy – jak go kupiłem pompa ABS nie działała i jest zdemontowana, tylne zaciski i hamulec ręczny do pracy kompleksowo lub wymiany, przednie zaciski - tłoczki wciskałem palcami
złożyć wnętrze kabiny – wszystko jest oprócz foteli z pasami i kanapy – tak go kupiłem
klimatyzacja wyjęta – ciśnienie trzymała – jest kompletna i bez uszkodzeń
mocowanie termostatu – jedna śruba musi być zrobiona w nad wymiarze, zerwany gwint
Cena 12 500 zł, jestem otwarty na negocjacje, ale na ciche słowa Maryi Dziewicy po obejrzeniu auta.
Lokalizacja – Rzeszów.
Tel: - jak nie odbieram, proszę dzwonić co dwie godziny.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.