Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby ekspert sprawdził około 200 pozycji, w tym stan techniczny i stan bezpieczeństwa samochodu, a także wykonał zdjęcia wszelkich istniejących uszkodzeń
Sprawdź stan samochodu przed zakupem
Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby wybrać samochód z większą pewnością
1 / 1
Najważniejsze
Przebieg
300 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 905 cm3
Moc
158 KM
Opis
Peugeot 405 MI16 silnik XU9J4
Brak zdjęć ponieważ jestem za granicą.
Rok produkcji 1991.
Auto zarejestrowane i ubezpieczone – brak badania technicznego.
Żeby zabrać potrzebna laweta i dodatkowe miejsce na wszystkie rzeczy które są luzem.
Niedokończony remont, zawsze brakowało pieniędzy, a może nawet chęci.
Silnik po kapitalnym remoncie, jedna tuleja tłokowa dorobiona w firmie Pistons i jeden perścień zrobiony w nadwymiarze. Kto zna silnik wie, że w sprzedaży był tylko cały zestaw tłoki plus tuleje w oryginale. Silnik nie został nawet odpalony. Pierścienie zabezpieczone przed korozją.
Dokładam sporo części.
Powłoka lakiernicza pozostawia wiele do rzyczenia – wygląda jakby conajmniej dwóch amatorów się jej dopadło. Kolor srebrny i taki był w oryginale.
Oryginalne felgi aluminiowe 15 cali, 5 sztuk, kolor srebrny – te z dziewięcioma otworami (chyba dziewięcioma)
Lewy tylny błotnik był raczej wymieniany.
Przedni zderzak pęknięty na rogu, ale do naprawy. Dolne szczeliny były przycinane chyba pod światła dzienne.
Drzwi kierowcy spory luz na zawiasach.
Dwa układy wydechowe – ale kolektor jeden, drugi był popękany pewnie od gazu.
Mam jeszcze jakieś dodatkowe części, które dokładam – zaciski, jarzma, zwrotnice, kolumne kierowniczą, komputer wtrysku z wiązką, skrzynie biegów.
Chyba mam jeszcze drugi silnik XU9J4, muszę sprawdzić.
Auto stało wiele lat w suchym i ogrzewanym garażu, teraz niestety od roku pod plandeką na betonie.
Do zrobienia pozostaje:
tylna belka zawieszenia
tylne piasty
wyczyścić tył karoserii z korozji - punktowo
układ hamulcowy – jak go kupiłem pompa ABS nie działała i jest zdemontowana, tylne zaciski i hamulec ręczny do pracy kompleksowo lub wymiany, przednie zaciski - tłoczki wciskałem palcami
złożyć wnętrze kabiny – wszystko jest oprócz foteli z pasami i kanapy – tak go kupiłem
klimatyzacja wyjęta – ciśnienie trzymała – jest kompletna i bez uszkodzeń
mocowanie termostatu – jedna śruba musi być zrobiona w nadwymiarze, zerwany gwint
Jestem otwarty na negocjacje, chcę aby ten samochód trafił w dobre ręce, które się nim zajmą.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.