Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 1
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 2
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 3
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 4
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 5
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 6
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 7
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 8
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 9
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 10
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 11
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 12
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 13
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 14
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 15
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 16
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 17
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 18
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 19
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 20

1 / 21

Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 1
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 2
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 3
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 4
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 5
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 6
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 7
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 8
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 9
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 10
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 11
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 12
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 13
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 14
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 15
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 16
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 17
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 18
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 19
Peugeot 407 2.0 HDi Premium - 20

Najważniejsze

Przebieg

227 432 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

136 KM

Opis

Samochód sprzedaję na fakturę VAT 23% (cena netto= 15365,85zł)- Kupujący zwolniony z podatku PCC 2%.

Jestem jego drugim właścicielem. W październiku 2009 roku (przy przebiegu 2 tys km) odkupiłem go od Auto Centrum Golemo gdzie służył jako samochód demonstracyjny. Mimo roku produkcji 2008 jest to już wersja rocznikowa 2009, o czym świadczy poprawiony i delikatnie mocniejszy silnik HDi- 103kW/140hp (niestety, w otomoto taka wersja nie istnieje).

Pierwsza rejestracja to 30 GRUDZIEŃ 2008.

Tak więc, samochód jest w moich rękach od 15 lat i zrobiłem nim 225 tyś. km, głownie poza miastem. Przez cały ten czas troszczyłem się o niego w myśl zasady "jak dbasz, tak masz". Do przebiegu 160 tyś km serwis olejowo filtrowy wykonywałem co 20 tyś km, a dalej już, co 15 tyś km. Poza tym ,wszystkie rzeczy eksploatacyjne wymieniane przy pierwszych objawach zużycia. Oprócz książki serwisowej widocznej na zdjęciach mam też faktury na dowód. Samochodem zjeździłem turystycznie kawał Europy, w tym kilkadziesiąt razy Bałkany (ostatni raz Grecja w tym roku) i nigdy mnie nie zawiódł. Z ręką na sercu mogę stwierdzić, że jest to Mercedes wśród Peugeotów 407- samochód jest w stanie kolekcjonerskim.

Przy czym jest on tani w utrzymaniu, spalanie to śmieszne 5,3 litra na letnich oponach, co przy baku 67 litrów daje zasięg, ponad 1200km, a wybór części zamiennych, w każdej półce cenowej, jest ogromny.

Tylko w tym roku, oprócz oleju i filtrów, przy przebiegu 221 tyś km zrobiłem zawieszenie z przodu, całe tylne hamulce wraz z wymianą linki hamulca ręcznego oraz wymieniłem mechanizm tylnej wycieraczki na nowy. Rok temu dolany został litr płynu FAP. Na ten moment samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wszystko jest sprawne.

Auto jest całkowicie bezwypadkowe i w bardzo dobrym stanie wizualnym, ale ma powtórnie malowane drzwi kierowcy oraz prawy bok. Pierwsze w wyniku tego, że pod naklejką "samochód demonstracyjny" wypłowiał lakier i dealer je polakierował, zanim mi go wydał. Drugie, podczas wyprzedzania inny kierowca mi wyjechał i lusterkiem przerysował prawy bok. Szkoda została naprawiona w autoryzowanym serwisie blacharsko- lakierniczym Golemo z OC sprawcy. Na dowód mam dokumentację pisemną (fakturę, wycenę PZU) oraz zdjęciową. Przednia szyba wymieniona na nieoryginalną z powodu porysowania przez kamień wystrzelony z pomiędzy bliźniaczych kół ciężarówki wyjeżdżającej z budowy (także mam na to dokumentację).

Samochód, oprócz prawie kompletnego, jak na owe czasy, wyposażenia ma też bardzo fajne funkcje, takie jak panoramiczny dach oraz rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach.

Ubezpieczenie OC opłacone w jednej racie i ważne do 15.10.2025. Dwa kluczyki.

Dziękuję za to, że doczytałeś opis do końca. Jeżeli masz pytania to zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz na jazdę próbną.

 

2 grudnia 2024 22:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

407

Wersja

2.0 HDi Premium

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12675

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Dębniki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store