Witam
Mam do zaoferowania pięknego Peugeota 5008 1.6 HDI 114 KM.
Jestem mechanikiem prowadzę warsztat i auto nabyłem z przypadku w rozliczeniu, Peugeot był sprowadzony z Belgii przez Mojego znajomego z uszkodzonym układem paliwowym prze zalanie najprawdopodobniej benzyny.
w związku z tym w samochodzie został kompleksowo naprawiamy cały układ paliwowy, tzn. wyczyszczony zbiornik oraz przewody paliwowe, została poddana regeneracji pompa common rail oraz wymienione na fabrycznie nowe orginalne VDO 4 szt wtryskiwaczy, oraz zawór CR. Ponad to pod czas tej naprawy auto zostało kompleksowo przeserwisowane z racji tego ze widać bylo po układzie hamulcowym ze auto jakiś czas stało.
Zostały w nim wymienione takie elementy jak: kpl układ rozrządu z pompą wody , pasek osprzętu i jego rolki, kpl filtrów i oleju. W aucie była nie sprawna klimatyzacja w której została wymieniona chłodnica klimatyzacji wraz z osuszaczem, oraz została ona nabita i odgrzybiona . Z racji skorodowanych tarcz hamulcowych wywołanych postojem zostały one wymienione wraz z klockami hamulcowymi (przód/tył)zaciski hamulcowe zostaly poddane kompleksowej regeneracji jak i zostały one polakierowane. Po złożeniu i uruchomieniu samochodu okazało się niestety że sprzęgło przy ruszaniu z 1 biegi poszarpuje w związku z tym zostalo w nim zamontowane nowe koło dwumasowe wraz z kpl sprzęgłem LUK
Dodatkowo w samochodzie zostały wymienione wyeksploatowane elementy tj : tylne amortyzatory, odbojniki tylnych sprężyn, pióra wycieraczek przód i tył, przednie łączniki stabilizatorów. Auto miało rownież jak to w dzisiejszych samochodach z żółknięte klosze przednich reflektorów w związku z czym zostały one wymienione na nowe wraz z halogenami ( posiadam orginalne dla nowego właściciela).
Niestety dla siebie nie jestem „handlarzem” nie obrażając oczywiście nikogo i auto zostało naprawione i prze serwisowane zgodnie ze sztuka w pełni profesjonalnie i tak jak tego wymagał dany egzemplarz Na ta chwile auto jest w 100 procentach sprawne technicznie jak i wizualnie również nie ma czego mu zarzucić. Nie trzeba nawet wymieniać oleju.
Jeśli chodzi o nadwozie samochód z tego co mi wiadomo jest w pierwszym lakierze po za tylnym zderzakiem oraz prawym progiem. te elemnty były przez nas lakierowanie ponieważ zderzak miał przerysowany tylny prawy narożnik a na progu była okolo 50 cm rysa( posiadam zdjęcia uszkodzeń przed naprawą)
Ponad to auto zostało poddane detailingiwi i ma nałożona powłokę ceramiczna.
Wnętrze było bardzo czyste i zadbane i w zasadzie nie nosi praktycznie żadnych śladów z użycia, było tylko odkurzone i przeczyszczone tak jak się to robi na codzień
Auto można sprawdzić w dowolnym serwisie czy stacji diagnostycznej, nie mam nic do ukrycia i jestem w 100 procentach pewny tego co pisze.
Gorąco Polecam !!!!