Peugeot 508 sw 2014 r 1,6 ehdi
Wyposażone - praktycznie wszystko oprócz skórzanych foteli i elektrycznego hamulca, który jest wg mnie problematyczny. Panoramiczny dach, pełna elektryka, start stop , łopatki zmiany biegów ITD.
Skrzynia półautomatyczna 6 biegowa ,silnik bez adblue.
Auto używane na dalekich trasach i do tego szykowane.
W 2023 po zakupie wymiana rozrządu przy 280tyś, wszystkich płynów- chłodzący i hamulcowy, oleje i filtry, hamulce przód, intercooler oraz wszelkie zużyte elementy eksploatacyjne zawieszenia i silnika- koszt 7,5tyś zł
Następnie wymiana alternatora 2,5tyś
Akumulator nowy, oraz felgi 17 i nowe opony 3,5 tyś
2024 r wymiana wszystkich wtrysków, przewodów paliwowych, termostat,płukanie dpf- 5,5tyś
Hamulce tył 0,8
Teraz przed sprzedażą naprawa turbo- za wysokie ciśnienie miało, wymiana EGR, pokrywy zaworów z odmą i jakieś drobiazgi 3,5tyś
Oczywiście wymiana oleju co 12-15 tyś km max. I jakieś mniejsze naprawy czysto eksploatacyjne. Jak widać auto dostało mnóstwo nowych części i sporo pochłonęło kasy, która nowego nabywcę powinna ominąć.
Auto było niegroźnie uderzone z lewego boku jak je kupiłem, są wgniotki i rysy, miałem wymienić drzwi , bo one najwięcej dostały, ale miałem już dość kosztów z nim związanych, co widać wyżej, nie wymieniłem i zostawiłem w takim stanie jak były. Zamykają się, działają, a mi wygląd zewnętrzny nie przeszkadzał, miało jeździć - Pracuję w Niemczech . Koszt używanych pod kolor od 400zl.
Auto jest do poprawek i ma swój przebieg, dlatego cena uwzględniająca ich naprawę i rekompensatę- bardzo atrakcyjna.
Sprzedaję, bo potrzebowałem większe i mam już Zafirę .
Ubezpieczenie i przegląd do wiosny przyszłego roku .