-reflektory full LED + doświetlanie zakrętów halogenami
-alufelgi 18" (posiadam 2 kpl. opon, obecnie założone zimowe)
-wyświetlacz head-up
-nawigacja/ekran dotykowy + radio SMEG
-4-strefowa klimatyzacja
-skórzana tapicerka w pięknym brązowym kolorze z wysuwanymi podudziami
-podgrzewane fotele przednie
-fotele sterowane elektrycznie z pamięcią ustawień oraz masażem (kierowcy)
-szyberdach
-skrzynia automatyczna biegów z trybem SNOW i SPORT + łopatki do zmiany biegów
-czujniki parkowania przód/tył
-kamera cofania
-dostęp keyless
-system start/stop
-zestaw głośnomówiący
-follow me home
-multimedia CD/USB/BLUETOOTH
-automatyczne światła drogowe
-czujnik zmierzchu
-czujnik martwego pola
-elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane lusterka
-oryginalne koło dojazdowe
-czujniki ciśnienia opon
-oryginalne rolety na tylne szyby
- elektryczne szyby 4x
-ABS/ASR
-tempomat
-automatyczny hamulec ręczny
-itd...
W komplecie 2 kluczyki, francuska książka serwisowa, instrukcja obsługi, karta pojazdu. OC i przegląd ważne do 08.2025. Auto jest stale garażowane.
Samochód pochodzi z Francji, gdzie była prowadzona książka serwisowa - wpisy do 03/2018 - auto miało wtedy przebieg 149 tys. km. Pierwsza rejestracja w Polsce miała miejsce w 07/2018 - od tego czasu historia dostępna w CEP. Ja jestem drugim właścicielem w kraju od 06/2023.
Oględziny możliwe przez Messenger lub WhatsApp po wcześniejszym umówieniu (jakby ktoś miał daleko). Samochód znajduje się w Bolesławcu (Dolny Śląsk) i jest w ciągłym użytku.
Auto mechanicznie jest w pełni sprawne. Za mojej kadencji wymienione m.in.:
09/2023:
-uszczelka pod głowicą
-regeneracja (planowanie) głowicy
-rozrząd + pompa wody (ta lepsza z metalowym wirnikiem)
-łańcuch łączący wałki rozrządu
-podkładki pod wtryski
-uszczelka pokrywy zaworów
-uszczelka kolektora wydechowego
-uszczelniacz wałka rozrządu
-zestaw uszczelek pompy wtryskowej i pompy wspomagania
-przewód nadmiaru paliwa
Na powyższe naprawy/wymiany posiadam fakturę.
Ponadto:
- 11/2023 - klocki hamulcowe na 1 osi
- 06/2024 - alternator start/stop po regeneracji (alternator był wysyłany do specjalistycznego zakładu na Śląsku) + wymiana paska osprzętu
- 07/2024 – poduszka silnika
- 11/2024 - nowy akumulator AGM Varta - (stary był jeszcze oryginalny z 2015r., identyczny model)
Dodatkowo wiem, że poprzednik wymieniał termostat.
Oleje/filtry zawsze na czas – co 10 tys. km lub 1 rok - ostatnio 10/2024
Na aucie nigdy nie oszczędzam, stąd na przestrzeni 2 lat w auto zostało włożone (poza czystą eksploatacją) ok. 7 tys. PLN.
Samochód posiada dodatkowo zamontowaną przeze mnie diodę w lusterku informującą o wypalaniu filtra FAP. Wypala się regularnie co ok. 450km, co wskazuje na jego dobrą kondycję.
Nie ubywa żadnych płynów (nie pozwoliłbym sobie na plamy w garażu), zawieszenie pracuje sztywno i cicho - nie jest to auto "wytłuczone". Silnik pracuje na dedykowanym oleju Total 0W30. Nie ma mowy o dolewkach pomiędzy interwałami. Pojazd przed zakupem sprawdzałem miernikiem lakieru i nic nie wskazywało na to aby cokolwiek było powtórnie malowane. Posiada normalne ślady zużycia, nic strasznego, jak w każdym - trochę porysowane felgi, jakieś delikatne obtarcia na kierownicy, bardzo drobne, punktowe skazy na lakierze się znajdą, aczkolwiek na co dzień kompletnie niewidoczne.