Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 1
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 2
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 3
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 4
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 5
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 6
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 7
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 8
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 9
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 10
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 11
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 12
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 13
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 14
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 15
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 16
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 17
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 18
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 19
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 20
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 21
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 22
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 23
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 24

1 / 25

Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 1
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 2
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 3
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 4
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 5
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 6
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 7
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 8
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 9
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 10
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 11
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 12
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 13
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 14
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 15
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 16
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 17
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 18
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 19
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 20
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 21
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 22
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 23
Peugeot 508 2.0 HDi Allure - 24

Najważniejsze

Przebieg

197 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Sprowadzony z Belgii. Od ponad trzech lat jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Udokumentowany przebieg i naprawy serwisowe. Wersja allure. Auto bardzo bogato wyposażone.


Półskóry,


Ksenony skrętne


Doświetlanie zakrętów,


Bezkluczykowy system otwierania i odpalania pojazdu


Otwieranie i zamykanie okien z pilota lub z klamki (dłuższe przytrzymanie)


Czujnik zmierzchu


Monochromatyczne lusterko


Czujnik deszczu


Klimatronik dwustrefowy


HUD wizjer przezierny


Automatyczna zmiana świateł (dzienne-noc, długie-krótkie)


Koło zapasowe na alu feldze do kompletu


bluetoth i system głośnomówiący


nawigacja


czujniki parkowania przód- tył oraz asystent parkowania


Hill Holder


Tempomat


Automatyczny hamulec ręczny


Sterowanie komputerem pokładowym za pomocą pada i multifunkcyjnej kierownicy


I wiele innych udogodnień.


Auto w ciągłej eksploatacji, po przeglądzie, ubezpieczone do lipca 2025. Jest moje auto rodzinne, wszystkie wymiany robione na czas. Rozrząd wraz z pompą przy 186 tys km w maju tamtego roku.


Udokumentowany przebieg i naprawy serwisowe w Belgii.


Spalanie na poziomie 5-6l/100km.


Jedyny mankament mechaniczny tego auta to głośniejsza praca turbiny na zimno. Turbo trzyma parametry, diagnozował ją warsztat spod Wrocławia (zulugaraż Radwanice) specjalizujący się w autach francuskich. Stwierdzono, że nie ma potrzeby wymiany, bo auto jest dynamiczne, silnik trzyma parametry, wirnik turbiny nie ma luzów i obraca się swobodnie, jednak chcę zaznaczyć ten fakt, bo ja słyszę, że jest trochę głośniej, jednak niektórzy tego nawet nie dostrzegają. Z tego tytułu również cena jest poniżej średniej. Koszt ewentualnej wymiany na regenerowaną to ok 1500zł. Ja zapłaciłem za samą diagnostykę 1600zł i nie chcę już wydawać kolejnych, bo chcę kupić coś w kombi. Na tą chwilę jest to jedyna rzecz, którą można się zająć lub jeździć dopóki nie będzie jakichś poważniejszych objawów.


Długo szukałem auta z udokumentowanym przebiegiem i bez napraw blacharskich. Auto po tych trzech latach sprzedaję prywatnie i podchodzę do tego uczciwie. Chcę zmienić auto, dlatego cena jest jaka jest a zdjęcia pokazują stan faktyczny.

Moim zdaniem to uczciwa okazja na samochód z małym przebiegiem. I przy małym nakładzie można go doprowadzić do perfekcyjnego stanu mechanicznego i cieszyć się z niezawodności 2.0HDI w wersji silnikowej HRF (dpf - brak fap).

 

5 listopada 2024 17:33

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2011

Model pojazdu

508

Wersja

2.0 HDi Allure

Generacja

I (2010-2018)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Złoty

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

15675

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Syców, oleśnicki, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store