Peugeot 508 I GT automat po liftingu z polskiego salonu (2.0 BlueHDI 180 KM 400 Nm)
Najbogatsza oferowana wersja GT peugeota 508 I generacji po liftingu z końcówki produkcji (po technicznej aktualizacji z 2017 r.). Oznacza to, że ma ten sam system inforozrywki, co jego następca (m.in. dotykowy ekran, Apple Car Play, Android Auto).
Auto w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, co potwierdzają zdjęcia i z pewnością potwierdzą oględziny. Pojazd był serwisowany w ASO Peugeot, a następnie w wyspecjalizowanym warsztacie Citroen Peugeot Serwis Jacek Piórek w Warszawie. Posiadam całą dokumentację serwisową pojazdu. Ostatni przegląd (wymiana oleju, filtrów oleju, powietrza, kabiny, dezynfekcja klimatyzacji) miał miejsce 18.03.2024 r. przy przebiegu ok. 131,5 tys. km. Auto nie wymaga obecnie żadnych czynności serwisowych.
W samochodzie, oprócz standardowych wymian oleju silnikowego i filtrów wykonywanych częściej niż zaleca producent, wykonano m.in. następujące czynności:
- 22.04.2021 r., około 68 tys. przebiegu – wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów;
- 18.05.2021 r. – nałożenie powłoki ceramicznej na lakier (3-letnia);
- 05.10.2021 r., około 90 tys. km – wymiana rozrządu wraz z pompą wody;
- 10.03.2023 r., około 115 tys. km. – wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów, nowe klocki hamulcowe przednie i tylne;
- 11.10.2023 r., około 126 tys. km – wymiana sworzni wahaczy po obu stronach.
Samochód oczywiście z polskiej dystrybucji. Od początku jest garażowany. Nie uczestniczył w wypadku. Jedyna szkoda polegała na pęknięciu szyby czołowej od uderzenia kamienia. Została ona wymieniona w ASO Peugeot przy Al. Krakowskiej w Warszawie (posiadam fakturę). Auto jest bardzo zadbane i przedstawia z pewnością stan dużo lepszy niż przeciętny egzemplarz. Lakier (czarny metalik) jest w świetnej kondycji – auto nigdy nie było myte w automatycznych myjniach, miało nałożoną powłokę ceramiczną. Posiada jedynie bardzo niewielkie mankamenty, głównie odpryski z przodu od piasku, małych kamyczków (jazda autostradowa).
Posiadam pełną dokumentację auta (instrukcja obsługi, dokumentacja serwisowa) oraz dwa kluczyki (piloty).
W cenie auta zawarty drugi komplet opon (zimowe). Spokojnie można na nich jeździć w kolejnym sezonie.
Auto prowadzi się bardzo dobrze. Zarówno silnik, automatyczna skrzynia biegów, jak i zawieszenie pracują bez zarzutu. Wszystkie podzespołu i elementy wyposażenia są sprawne, poza funkcją masażu w fotelu kierowcy – nie miałem już czasu się tym zająć.
Najistotniejsze elementy specyfikacji:
- automatyczna skrzynia biegów 6-stopniowa z funkcją sport oraz jazdy na śniegu
- łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
- oryginalne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali
- światła przednie w technologii Full LED
- automatyczna zmiana świateł drogowych
- system monitorowania martwego pola (blind spot)
- dostęp bezkluczykowy (keyless entry)
- czujnik zmierzchu (automatyczne światła i zmiana podświetlenia wewnątrz)
- czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki)
- skórzana tapicerka (skóra Nappa, czerwone przeszycia)
- podgrzewane i sterowane elektrycznie przednie fotele, fotel kierowcy z pamięcią ustawień
- system ISOFIX do montażu fotelików dziecięcych
- rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach i przy tylnej szybie
- automatyczna klimatyzacja 4-strefowa (dwie strefy z tyłu)
- kamera cofania
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu z wizualizacją na ekranie oraz sygnałem dźwiękowym
- system audio JBL z subwooferem w bagażniku
- wyświetlacz Head Up (na wysuwanej szybce)
- dotykowy ekran centralny
- Apple Car Play, Android Auto
- łączność Bluetooth
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- tempomat i limiter prędkości
- poduszki powietrzne
- system ASR i ESP
Dla osób sprawdzających auto na portalu historiapojazdu.gov.pl – wpis o 5 właścicielach jest mylący. Auto miało dwóch głównych użytkowników – pierwszy leasingobiorca oraz mój syn jako drugi leasingobiorca (cesja leasingu). Ja przejechałem tym autem około 2,5 tys. km i jestem trzecim użytkownikiem. Jednak nie jest mi potrzebny tak duży samochód i postanowiłem go sprzedać. Wracając do właścicieli pojazdu, to najpierw był nim dealer (samochód nie był autem testowym), później firma leasingowa (w związku z przejęciem leasingu przez mojego syna i zmianą lokalizacji został zmieniony numer rejestracyjny, co system odnotował jako zmianę właściciela), mój syn, a teraz ja jestem właścicielem.
Auto można obejrzeć w Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie).
Zgadzam się na oględziny auta w warsztacie wybranym przez zainteresowanego lub sprawdzenie przez rzeczoznawcę.
Zapraszam do kontaktu.