Peugeot 508 2.0 hdi 4Hybrid, 4X4 tylny napęd ekektryczny, doinwestowany. Samochód kupiłem dla siebie i wszystkie naprawy też robiłem dla siebie. W samochodzie zrobiono między innymi:
- nowy akumulator
- wymienione tarcze hamulcowe z tyłu
- nowe klocki hamulcowe przód i tył
- wymienione przeguby z przodu
- nowe sprężyny zawieszenia z przodu
- wymieniony olej w skrzyni biegów
- nowy pasek wieloklinowy i nowy napinacz paska
- olej w silniku wymieniany regularnie co 10 tys. km
- kilka drobnych napraw typu wymieniony czujnik turbiny, wyczyszczony dolot powietrza, filtry powietrza, paliwa itd...
Samochód jest bardzo wygodny, świetnia sprawdza się zarówno w mieście jak i w trasie. Napęd 4x4 doskonale sprawdza się w zimie, niejednokrotnie pozwolił mi na swobodną jazdę w śniegu i zaspach, gdy inny mieli problemy i nie mogli nawet ruszyć. Jest to zdecydowany plus tego auta.
Tryb hybrydowy bardzo fajny, w korkach silnik spalinowy nie musi pracować, tylko podjeżdża się na napędzie elektrycznym co sprawia, że w samochodzie jest naprawdę cicho i przyjemnie.
System start-stop w tym modelu działa bardzo przyjemnie. Gdy stojąc w korku chcemy ruszyć, po dodaniu gazu auto od razu rozpoczyna jazdę w trybie elektrycznym i w między czasie ewentualnie jest odpalany silnik spalinowy i dołączany napęd spalinowy, co przekłada się na bardzo płynną jazdę i szybką reakcję na pedał gazu.