Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 1
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 2
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 3
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 4
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 5
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 6
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 7
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 8
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 9
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 10
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 11
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 12
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 13
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 14

1 / 15

Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 1
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 2
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 3
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 4
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 5
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 6
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 7
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 8
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 9
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 10
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 11
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 12
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 13
Peugeot 508 SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active - 14

Najważniejsze

Przebieg

178 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Moc

120 KM

Opis

Dzień dobry,


Na sprzedaż bardzo wygodne auto, z najbardziej ekonomicznym silnikiem w tym modelu (rekord to 4,3 l/100 km), z ogromnym zasięgiem (1200-1400 km), z dużym bagażnikiem (530l) i po lifcie, więc wyglądające lepiej niż przedliftowe egzemplarze. Dla mojej rodziny to spore kombii zrobiło się za małe.


Rok produkcji to końcówka 2015 roku, zarejestrowane w kwietniu 2016. Przebieg potwierdzony książką serwisową jak i do sprawdzenia po szwedzkim numerze rejestracyjnym: YAD 668.


Auto bezwypadkowe, bezkolizyjne, z oryginalną grubością lakieru na całym aucie, wszystkie szyby oryginalne, oprócz przedniej wymienionej ze względu na odpryski.


Auto serwisowane, na co mam rachunki. Z większych rzeczy:

01.2024 wymieniłem pompę wspomagania układu kierowniczego (znana przypadłość tego modelu) i obudowę filtra paliwa - 1100 zł

01.2025 nowy akumulator - 660 zł

03.2025 kompletny rozrząd - 1800 PLN, przy okazji wpadł nowy pasek wieloklinowy i rolki ~800 zł, wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów oraz przy okazji podkładek pod wtryskami, olej, filtr oleju, filtr przeciwpyłkowy, ozonowanie


Systemy w aucie:

Start&Stop - zaczął działać po wymianie akumulatora, z checią przestawię na domyslnie wyłączony, teraz wyłączam przyciskiem

FAP - drożny, zostało 30% płynu, nie miałem żadego problemu

SCAR - działa, nie pamietam ilości Adblue ale jeszcze jest, też nie miałem żadnego problemu a po poczytaniu opinii w internecie byłem przygotowany na problemy i ew. wyłączenie tego systemu


W aucie wszystko działa, nie ma żadnych wycieków. Zawieszenie pracuje komfortowo i bez żadnych dźwięków czy luzów.

Skrzynia automatyczna, hydrokinetyczna, 6 biegowa, ładnie zmienia, bez żadnych opóźnień czy szarpnięć. Ma tryb sport, w którym zmienia biegi wyżej oraz łopatki przy kierownicy, do ręcznej zmiany.


Wszystkie tarcze jak nowe - bez rantów, klocków bardzo dużo.

2 komplety opon, oba z dużą ilością bieżnika, letnie Good Year Efficeint grip z 2019, zimowe chińczyki z 2021, ale dobrze trzymają na śniegu. Opony już zmienione na letnie.


W aucie zamontowane jest postojowe ogrzewanie elektryczne Defa - nagrzewnicę widać na zdjęciu miejsca pasażera z przodu. Po podłączeniu kabla do gniazdka 230V nagrzewnica w aucie nagrzewa wnętrze. Mając dostęp do gniazdka elektrycznego możemy wsiadać do nagrzanego już auta.


Z wyposażenia którego nie mogłem zaznaczyć w opcjach otomoto to można otwierać i zamykać szyby z pilota.


Ubezpieczenie OC+AC i przegląd do czerwca/lipca 2025 r.


Do auta mam raport autoDNA.


Auto w ciągłym użyciu, więc przebieg rośnie, od zdjeć przejechałem prawie 700 km.


Zgadzam się na wizytę w dowolnej stacji kontroli pojazdów lub ASO, sprawdzenie miernikiem lakieru, podłączenie komputera, itp.


W dni robocze proszę dzwonić po 17, na wiadomości odpisuje cały dzień.

 

17 kwietnia 2025 7:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

SW BlueHDi 120 EAT6 Stop&Start Active

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

I (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

40000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store