Dzień dobry,
Na sprzedaż bardzo wygodne auto, z najbardziej ekonomicznym silnikiem w tym modelu (rekord to 4,3 l/100 km), z ogromnym zasięgiem (1200-1400 km), z dużym bagażnikiem (530l) i po lifcie, więc wyglądające lepiej niż przedliftowe egzemplarze. Dla mojej rodziny to spore kombii zrobiło się za małe.
Rok produkcji to końcówka 2015 roku, zarejestrowane w kwietniu 2016. Przebieg potwierdzony książką serwisową jak i do sprawdzenia po szwedzkim numerze rejestracyjnym: YAD 668.
Auto bezwypadkowe, bezkolizyjne, z oryginalną grubością lakieru na całym aucie, wszystkie szyby oryginalne, oprócz przedniej wymienionej ze względu na odpryski.
Auto serwisowane, na co mam rachunki. Z większych rzeczy:
01.2024 wymieniłem pompę wspomagania układu kierowniczego (znana przypadłość tego modelu) i obudowę filtra paliwa - 1100 zł
01.2025 nowy akumulator - 660 zł
03.2025 kompletny rozrząd - 1800 PLN, przy okazji wpadł nowy pasek wieloklinowy i rolki ~800 zł, wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów oraz przy okazji podkładek pod wtryskami, olej, filtr oleju, filtr przeciwpyłkowy, ozonowanie
Systemy w aucie:
Start&Stop - zaczął działać po wymianie akumulatora, z checią przestawię na domyslnie wyłączony, teraz wyłączam przyciskiem
FAP - drożny, zostało 30% płynu, nie miałem żadego problemu
SCAR - działa, nie pamietam ilości Adblue ale jeszcze jest, też nie miałem żadnego problemu a po poczytaniu opinii w internecie byłem przygotowany na problemy i ew. wyłączenie tego systemu
W aucie wszystko działa, nie ma żadnych wycieków. Zawieszenie pracuje komfortowo i bez żadnych dźwięków czy luzów.
Skrzynia automatyczna, hydrokinetyczna, 6 biegowa, ładnie zmienia, bez żadnych opóźnień czy szarpnięć. Ma tryb sport, w którym zmienia biegi wyżej oraz łopatki przy kierownicy, do ręcznej zmiany.
Wszystkie tarcze jak nowe - bez rantów, klocków bardzo dużo.
2 komplety opon, oba z dużą ilością bieżnika, letnie Good Year Efficeint grip z 2019, zimowe chińczyki z 2021, ale dobrze trzymają na śniegu. Opony już zmienione na letnie.
W aucie zamontowane jest postojowe ogrzewanie elektryczne Defa - nagrzewnicę widać na zdjęciu miejsca pasażera z przodu. Po podłączeniu kabla do gniazdka 230V nagrzewnica w aucie nagrzewa wnętrze. Mając dostęp do gniazdka elektrycznego możemy wsiadać do nagrzanego już auta.
Z wyposażenia którego nie mogłem zaznaczyć w opcjach otomoto to można otwierać i zamykać szyby z pilota.
Ubezpieczenie OC+AC i przegląd do czerwca/lipca 2025 r.
Do auta mam raport autoDNA.
Auto w ciągłym użyciu, więc przebieg rośnie, od zdjeć przejechałem prawie 700 km.
Zgadzam się na wizytę w dowolnej stacji kontroli pojazdów lub ASO, sprawdzenie miernikiem lakieru, podłączenie komputera, itp.
W dni robocze proszę dzwonić po 17, na wiadomości odpisuje cały dzień.