Polecam na sprzedaż samochód Peugeot 508 SW, produkcja styczeń 2018 rok, wersja z silnikiem diesla 1,6 litra, moc 120 KM, BlueHDI. W moich rękach od maja 2021 roku – jestem drugą właścicielką w Polsce. Wnętrze samochodu jest bardzo czyste i zadbane. Na fotelach nie ma żadnych uszkodzeń, przetarć, przebarwień. Na chwilę obecną samochód ma przejechane zaledwie 156 481 kilometrów !!!! i ciągle w użytku. Według mojej wiedzy jest to stan jak najbardziej wiarygodny. Kupując samochód skorzystałam z usług autoryzowanej stacji obsługi Peugeot. Otrzymałam od dealera w Polsce wydruk zgłaszanych usterek, awarii, interwencji serwisu wraz z stanem licznika w danym konkretnym dniu. Biorąc pod uwagę, że samochód w VIII.2019 roku miał 84 tys. km, pierwsze badanie techniczne w Polsce 25.III.2020 roku było przeprowadzone ze stanem 117 890 km a w momencie zakupu przeze mnie w maju 2021 roku miał stan 127 125 km to co wyżej napisałam układa się w logiczną całość. Od maja 2021 do chwili obecnej nie było żadnych wypadków, które miałyby skutkować poważnymi naprawami blacharskimi i mechanicznymi. W tym okresie samochód musiał raz skorzystać z naprawy progu oraz wymiany szyby przedniej. W przypadku progu była to nieuwaga skutkująca jego wgnieceniem, w przypadku szyby odprysk kamienia spod koła poprzedzającego samochodu. Oba zdarzenia były konsekwencją wakacyjnego wyjazdu. Naprawa progu odbywała się w autoryzowanej stacji Peugeota Polska a szyba w Pilkington Automotiv Poland sp. z o.o. Na wszystkie czynności, naprawy mam dokumenty potwierdzające ten fakt łącznie z dokumentacją zdjęciową obrazującą zakres uszkodzeń – do wglądu. Wszelkie inne czynności wykonywane przy samochodzie są dokumentowane fakturami zakupu części zamiennych bądź dokumentami potwierdzającymi wykonanie usługi. Nie zależnie od tego prowadzony był przeze mnie rejestr zdarzeń określający co było robione, kiedy oraz odpowiadający temu stan licznika kilometrów – do wglądu. Na chwilę obecną nie są znane mi usterki, które mogłyby dyskwalifikować ten samochód z dalszej eksploatacji. Oferowane auto posiada m. in. automatyczną skrzynię biegów z łopatkami przy kierownicy, duże dotykowe radio z nawigacją, kamera cofania, czujnik zmierzchu i deszczu, czujniki parkowania, pełną elektrykę lusterek i okien, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (w pełni sprawną), skórzaną kierownicę, szklany dach, bluetooth, tempomat, dostęp bezkluczykowy, czujnik martwego pola przód i tył, Android Auto itd. itp. Samochód począwszy od rolety szklanego dachu poprzez silnik po opony (zamontowane całoroczne Michelin CrossClimate) nie wykazuje usterek. Jeżeli szukasz samochodu, który będzie ciebie cieszył przez najbliższe lata to na pewno jest to ten egzemplarz. Od daty zakupu tj. 2021 roku olej wymieniany jest co roku, od zakupu tylko na zalecany przez Peugeota Total Ineo 5W30. Pierwszy raz (czyli w 2021) drugi raz (2022 rok) po 11 tys. km trzeci (2023 roku) po 6 tys. km. Od ostatniej wymiany oleju i filtrów (X.2023 rok) samochód przejechał nie całe 5 (słownie: pięć) tys. km – tak więc po zakupie ominie ciebie wymiana tych rzeczy. W 2022 roku wymiana akumulatora na Duracell system AMG. W 2023 roku wymieniono pasek wielorowkowy z dolnym i górnym napinaczem, uzupełniono płyn Eolys. W 2024 roku wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych oraz uzupełniono płyn AdBlue dolewając jednocześnie płyn TUNAP 988 (do czego służy patrz profesor Google). Kilka dni temu – stan licznika 156 463 km - w związku z koniecznością uszczelnienia pokrywy wałka rozrządu dokonano jednocześnie (z uwagi na stan paska) wymiany rozrządu z pompą wody. Kolejna po zakupowa, obowiązkowa rzecz, która ciebie ominie w przypadku zakupu. Samochód ma system Start Stop – możliwość bez problemowego wyłączenia klawiszem (ja ma go stale wyłączonego, nie ma potrzeby załączania za każdym uruchomieniem silnika). Samochód nie zużywa oleju silnikowego. W najdłuższym interwale ale także i obecnie nie zaobserwowałam żadnego ubytku oleju. Nie jestem profesjonalnym pośrednikiem zajmującym się zawodowo sprzedażą samochodów lecz osobą dla której samochód będący w moim prywatnym użytkowaniu to narzędzie do przemieszczania. Jeżeli ogłoszenie ciebie zainteresowało zadzwoń, udzielę dodatkowych informacji. Będziesz chciał zobaczyć samochód z nagrzanym silnikiem – nie problem, z zimnym – nie problem, chcesz odbyć jazdę próbną – nie problem. Jako gratisy bezpłatne dołączam: filtr kabinowy, płyn Tunap, dodatkowe dedykowane do określonego modelu siatki przeciwsłoneczne firmy Raystop na tylne drzwi oraz tylne okna w części bagażnikowej montowane na magnesy oraz naklejki zabezpieczające na progi tylne i przednie. Spalanie w mieście ~7,5 litra na trasie ~6 litrów. Wszelkie dane nr rejestracyjny, VIN, data rejestracji są zawarte powyżej co umożliwia sprawdzenie danych w CEPIKU, z którego zrzut także załączam. Badania techniczne jest ważne do III.2025 roku a ubezpieczenie OC do XI.2024 roku.