Pierwszy właściciel (formalnie drugi, ale samochód użytkowałem od początku i wykupiłem z leasingu). Samochód ekonomiczny, niezawodny, wygodny (automat), rodzinny (gniazda ISOFIX), duży kufer, składane siedzenia, rękaw na narty, wspaniałe światła, ze snopem podążającym za ruchem kierownicy, system automatycznej zmiany świateł drogowych (włącza i wyłącza światła w zależności od wykrywanego oświetlenia naprzeciwko), tempomat, regulowane ograniczenie prędkości, wydajna klima, bezkluczykowe otwieranie i zamykanie drzwi, zdalne otwieranie i zamykanie szyb (kluczykiem). Do 150 000 km stale serwisowany w ASO. 31.10.2024 r. ostatni przegląd systematyczny w ASO (wymiana: płynu hamulcowego, filtra kabiny, filtra oleju, oleju, paska klinowego - wskazanie ASO).
Książka serwisowa.
Samochód wykorzystywany w działalności gospodarczej, przez co sprzedaję na fakturę VAT.
Samochód nigdy nie uczestniczył w kolizji drogowej, jedynie w pierwszym roku wymieniłem całe drzwi (prawy tył), które zostały uszkodzone przez osobę trzecią na parkingu.
Intensywnie użytkowany, więc nosi ślady 10-letniego użytkowania. Jeździł w góry, na Mazury i przejechał pół Europy. Technicznie sprawny i wszystko zawsze wymieniane zgodnie ze sztuką (zużyte elementy zawieszenia, tarcze, klocki, serwis rozrządu, wymiana oleju skrzyni biegów - na większość mam faktury).
Wymieniam też od razu znane mi wady:
1) niemal od początku nie świecą dwie diody z trzech na górnym łuku czerwonego światła tylnego prawego błotnika (bez znaczenia dla spełniania wymogów ruchu drogowego i na pierwszy rzut oka trudno dostrzec),
2) nie działa wyłącznik alarmu pojemnościowego na konsoli (stale świeci),
3) w izolacji pod maską niewielka dziura po żerowaniu gryzonia,
4) niedoskonałości blacharsko-lakiernicze: początki korozji, odpryski lakieru, głównie przy nadkolach, pojedyncze wgniecenia, niewielkie obcierki, wynikające z normalnej eksploatacji.
Dla mnie samochód był narzędziem i nie skupiałem się na detalach. Miał być sprawny, bezpieczny dla rodziny i niezawodny.
Opony letnie z 2000 r. Continental Premium Contact 6 215/55 R17.
Do obejrzenia na Bemowie/Woli po wcześniejszym umówieniu. Samochód stale jeździ, przebieg podany z niewielkim zapasem.
Samochód jest stworzony do podróży, mało pali, części są w rozsądnych cenach i mimo wielu swoich zalet, ani marka, ani ten model nie cieszą się (szczęśliwie) powodzeniem złodziei.
Osobom zainteresowanym zakupem umożliwię zbadanie samochodu - jestem gotów w granicach rozsądku podjechać do wskazanego warsztatu, czy stacji diagnostycznej.
Zapraszam do zobaczenia i przejechania się tym samochodem - jeszcze bardziej zyskuje przy osobistym poznaniu :)