Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 1
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 2
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 3
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 4
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 5
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 6
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 7
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 8
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 9
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 10
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 11
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 12
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 13
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 14
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 15
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 16
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 17
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 18
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 19
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 20
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 21

1 / 22

Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 1
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 2
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 3
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 4
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 5
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 6
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 7
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 8
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 9
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 10
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 11
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 12
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 13
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 14
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 15
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 16
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 17
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 18
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 19
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 20
Peugeot 508 2.0 HDi Business Line - 21

Najważniejsze

Przebieg

356 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

163 KM

Opis

Witam!


Sprzedam niesamowicie wygodną, elegancką i oszczędną limuzynę, jaką jest Peugeot 508.

Auto zadbane, w świetnym stanie technicznym i wizualnym - nie wymaga wkładu finansowego.

Spisuje się bezproblemowo, a jego eksploatacja jest niedroga w stosunku do tego co oferuje.

Wyróżnia się pięknymi bordowymi skórami, oraz 18" alufelgami.

O autostradowym charakterze przebiegu świadczy niewielki poziom zużycia wnętrza.

Pojazd dobrze się prowadzi. Daje poczucie komfortu, pewności i gotowości do ruszenia na koniec świata.


Z najważniejszych dla mnie elementów wyposażenia:
-Podgrzewane fotele
-Klimatyzacja dwustrefowa
-Łączność systemu audio z bluetooth

-Łatwy w obsłudze tempomat

-Światła w technologii LED




Mankamenty:

-niedziałający czujnik parkowania (lewy przód, numer części: 16 117 353 80)

-odprysk lakieru nad szybą

-drobna przycierka zderzaka przedniego z lewej strony




Moja historia napraw/utrzymania:


(zakup)

Marzec 2024 - 345 tys. km

-Rozrząd oraz pasek od układu hybrydowego ze wszystkimi napinaczami

-Ozonowanie wnętrza

-Wszystkie filtry i płyny (łącznie z tym w DPF)

-Serwis klimatyzacji

-Podnośnik szyby - lewy tył


Kwiecień 2025 - 356 tys. km

-Ozonowanie wnętrza

-Serwis olejowy wraz z filtrami paliwa, powietrza i kabinowym.


Raz na kwartał karoseria jest glinkowana i woskowana, skóry zabezpieczane odpowiednimi środkami.


Do auta dodaję komplet zimowych dywaników oraz alufelg 17"(do odmalowania)


OC: 25.09.2025

PT: 30.07.2025


Cena do negocjacji po oględzinach pojazdu - w przypadku dodatkowych pytań, albo chęci obejrzenia dokładniejszych/dodatkowych zdjęć, proszę o kontakt telefoniczny (gdybym nie odbierał - SMS).

Sprzedaję samochód, ponieważ chcę kupić mieszkanie - zależy mi na sprzedaży, na pewno się dogadamy.

Pozdrawiam i zapraszam na przejażdżkę.




Dla dociekliwych - moje wrażenia po roku z Peugeotem 508:


Słowem wstępu - kocham samochody. Wydaje na nie irracjonalne ilości pieniędzy i poświęcam im wręcz szalenie wielką część mojego życia.

Auto kupiłem w marcu 2024 z przebiegiem 345 tys. km od starszego Pana z Kołobrzegu, który ściągnął je dla siebie z Niemiec z przebiegiem 120 tys. km w 2016 roku.

Serwisował je przez wszystkie lata u mojego znajomego w tamtejszym warsztacie AutoMax, na ulicy Sienkiewicza. To od Niego dowiedziałem się o zadbanym 508 na sprzedaż, którego właściciel ze względów zdrowotnych, nie może się nim dłużej poruszać.

Na oględziny jechałem zachęcony ciekawym bordowym wnętrzem i opinią znajomego o doskonałym stanie technicznym samochodu. Byłem nieco sceptycznie nastawiony. No bo to "francuz", bo jakaś "hybryda". Przecież to się będzie psuło. Jeszcze ten przebieg, pewnie wszystko lata i trzeszczy.


Czas pokazał, że bardziej mylić się nie mogłem.


Na miejscu od razu zaskoczyła mnie jakość wykonania i zastosowanych materiałów. Krótka przejażdżka - znowu zaskoczenie. Jak to pięknie wybiera nierówności. I to na 18stkach!

Moja pierwsza styczność z hybrydą - uśmiech na twarzy. Toczysz się w korku, a tu spalanie 0.0 l / 100 km. Cisza i brak drgań w aucie, gdy wchodzi w tryb żeglowania jest bardzo komfortowym doświadczeniem.

Dodatkowo: Zanim odpali się pancerne 2.0HDI, silnik elektryczny wprawia pojazd w ruch, redukując do minimum obciążenie(zużycie) układu napędowego towarzyszące ruszaniu.

Podobnie jest z hamowaniem - pojazd rekuperuje energię wytracając prędkość w instynktowny sposób - ogranicza zużycie tarcz i klocków. Nie produkuje bezsensownego ciepła w wyniku tarcia, tylko zbiera energię do dalszej jazdy. Ekologia nie jest mi obojętna, szczególnie, gdy mogę mieć na nią wpływ. O ekologii mówiąc: pomimo tego, że diesel - ma normę Euro 5.


Wczesną jesienią 2024 utknąłem w sznurku aut za traktorami wracającymi z pola. Przy prędkości 30 km/h, na samym prądzie przejechałem 3.5 km co uważam za bardzo dobry wynik. Oznacza to, że bateria musiała być wymieniana przez poprzedniego właściciela. Fabryczna wartość, to chyba 4.7 km zasięgu na prądzie - ale wszyscy wiemy, że producenci aut łżą, jeżeli chodzi o dane zasięgów ich samochodów na prądzie.


Do dzisiaj, ciężko jest mi się przyzwyczaić do sposobu działania skrzyni biegów. Jest to tzw. "zrobotyzowany" manual. Czytałem o nich, zanim pojechałem obejrzeć auto, jako o ich pięcie achillesowej. Powiedzmy, że do najszybszych nie należy. Podobno da się ją wystroić oprogramowaniem - mi wystarczy przerzucenie trybu jazdy na "sport", który znacznie dynamizuje jej pracę. Skrzynia po prostu nie lubi gwałtownych hamowań i przyspieszeń. Musiałem nauczyć się jeździć bardziej dostojnie, zgodnie z charakterem pojazdu. Moim zdaniem - pomimo niskiego spalania w mieście, to auto tam nie pasuje.


Auto za to błyszczy w trasie i jeździe podmiejskiej. I to konkretnie. Na tle konkurencji, na prawdę ciężko będzie znaleźć coś co w relacji cena/jakość równie dobrze i chętnie pochłania setki kilometrów.


Nigdy się nie oglądałem za 508-kami. Ale przed kupnem, gdy wyłaniała się po cichu w trybie elektrycznym zza rogu, na tych kołach zrobiła na mnie wrażenie. Czasami, kiedy stoję na balkonie i palę papierosa - spoglądam na nią i myślę sobie o Francuzach: "Co jak co, ale poczucia stylu wam odmówić nie można". Sylwetka jest ponadczasowa, obserwując jej odbicie w witrynach sklepowych w trakcie jazdy, uśmiech pojawia się na twarzy. Ten samochód zdecydowanie ma prezencję.


Podsumowując: Myślę, że zaryzykowałem. Ale po roku od zakupu jestem bardzo zadowolony. Kiedyś na pewno jeszcze kupię Hybrydę. I komfortowego "Francuza".


:)

To na razie tyle. Jeżeli przyjdzie mi do głowy jeszcze jakieś wspomnienie związane z autem, na pewno je dopiszę.

Dzięki, że dotarłeś do końca.

 

21 kwietnia 2025 12:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

2.0 HDi Business Line

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

I (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store